تاریخ انتشار: 1400/08/07 12:46
طاهرزاده: سمیعی را مجبور به استعفا کردند
کد خبر: 31206

گل آل کثیر درست بود که داور آفساید اعلام کرد / پرسپولیس در جنگی نابرابر قرار دارد

پیشکسوت پرسپولیس، رقابت این تیم با سایر رقبا را جنگی نابرابر می‌داند.
 گل آل کثیر درست بود که داور آفساید اعلام کرد / پرسپولیس در جنگی نابرابر قرار دارد

بهنام طاهرزاده، درباره پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: عیسی آل‌کثیر یک گل سالم به ثمر رساند که آفساید اعلام شد و می‌توانیم بگوییم در دو هفته اول، دو برد 3 بر یک به دست آورده‌ایم. با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس دارد، عملکرد تیم ستودنی است و بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند. پرسپولیس در گلزنی بسیار خوب عمل می‌کند و خط حمله شادابی دارد.

وی با بیان اینکه مهدی عبدی کم‌کم به شرایط آرمانی خود بازمی‌گردد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم غیرت و تلاش بازیکنان در برخی مسابقات، از جمله لیگ قهرمانان آسیا جواب نمی‌دهد و الهلال که با توپ پُر و حمایت کافی مدیران عربستانی آمده بود، پرسپولیس را شکست داد. دست ما در این بازی خالی بود و باید بدانیم با پیاده نظام نمی‌توانیم با هواپیمای F14 مقابله کنیم. هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته است و سایر باشگاه‌های بدهکار، خیلی راحت بازیکن خارجی می‌گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به موفقیت‌های سرخپوشان در سال‌های گذشته بیان کرد: پرسپولیس در پنج سال گذشته قهرمان لیگ برتر و دو بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان شده است. باشگاه نمی‌تواند هزینه‌های خود را از درآمدش پرداخت کند، اما سایر باشگاه‌ها به دلیل نفوذ سیاسی مدیران خود می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند. حمید سجادی از جنس ورزش است و امیدوارم هر چه زودتر، فکری به حال باشگاه پرسپولیس کند.

طاهرزاده با بیان اینکه پرسپولیس جنگی نابرابر با سایر تیم‌ها دارد، به تسنیم گفت: اگر مشکلات مالی برطرف شود، تیمِ گل‌محمدی ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب می‌کند. مشکلات مالی قطعاً در روند تیم تأثیرگذار است و زمانی که پرسپولیس با موفقیت به راهش ادامه می‌داد، دلیلی برای تغییرات مدیریتی باشگاه وجود نداشت. چرا اجازه نمی‌دهند یک سیستم موفق که عملکردی راضی‌کننده دارد، به کارش ادامه بدهد؟

وی درباره این موضوع که مدیرعامل پیشین باشگاه شخصاً تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت، عنوان کرد: شما مطمئن هستید که به جعفر سمیعی دستور ندادند استعفا کند؟ مطمئن باشید از جایی به او گفتند کناره‌گیری کند تا مدیر بعدی بیاید و سمیعی برای حفظ آبروی خودش، تصمیم به استعفا گرفت. او دوست داشت به پرسپولیس خدمت کند و مجبور به استعفا شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به انتقال دو بازیکن خارجی به استقلال خاطرنشان کرد: تیم رقیب بازیکن 40 میلیارد تومانی خرید و حالا دومین بازیکن خارجی خود را نیز جذب می‌کند. این مبالغ از کجا تزریق می‌شود؟ مدیران باشگاه رقیب قدرت سیاسی دارند و دو سال دیگر هم پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی بسته می‌شود. امسال فقط مربیان و بازیکنان پرسپولیس برای موفقیت تیم، دست به دست هم داده‌اند و آنها هم شرایط روحی خوبی ندارند. وضعیت مدیریتی و مالی باشگاه مشخص نیست و امیدوارم با تعصب بازیکنان، پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be5x5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با جدایی کنعانی‌زادگان فرم دفاعی پرسپولیس از حالت ایده‌آل فاصله گرفته است
آشوبی: ۶ امتیاز پرسپولیس گواه شخصیت بزرگ این تیم است/