تاریخ انتشار: 1400/08/07 22:28
پدیده مشهد- نفت مسجد سلیمان؛
کد خبر: 31175

جدال جذاب میثاقیان و کمالوند در روزهای پر از التهاب

تیم های پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان فردا شنبه در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
جدال جذاب میثاقیان و کمالوند در روزهای پر از التهاب

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی فردا شنبه در مشهد برگزار می‌شود که پدیده با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و محمدرضا مهاجری بعد از اختلاف با مدیریت از این تیم جدا شد تا اکبر میثاقیان روی نیمکت این تیم در ادامه راه بنشیند.

مشکلات پدیده تا جایی پیش رفت که آنها در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر در برابر مس رفسنجان حاضر نشدند چرا که بازیکنان این تیم نسبت به عملکرد مدیریت و عدم تحقق وعده‌های داده شده معترض بودند و همین جرفه‌ای بود تا در نهایت به جدایی مهاجری و حضور اکبر میثاقیان بیانجامد.

 آنها در هفته گذشته هم تمرین آنچنانی نداشتند و با کم‌ترین هماهنگی به مصاف نفت مسجدسلیمان می روند و تنها شانسی که میثاقیان و شاگردانش در این بای دارند این است که حریف نیز در شرایط آرمانی بسر نمی‌برد و این می‌تواند برای آنها یک پوئن مثبت باشد تا شاید بتوانند با دست پر از این میدان خارج شوند.

 پدیده از دو بازی گذشته یک امتیاز اندوخته دارد و آن هم تساوی بدون گل برابر آلومینیوم اراک است و با توجه به عدم حضور برابر مس رفسنجان به طور قطع سه امتیاز این بازی به رفسنجانی‌ها تعلق خواهد گرفت تا آنها قدر بازی با نفت مسجدسلیمان را بیشتر بدانند.

در ان سوی میدان نفت مسجد سلیمان هم شرایط چندان مساعدی ندارد و از دو بازی گذشته خود تنها یک امتیاز دارد و در رده یازدهم جدول بعد از پدیده مشهد قراردارد و شاگردان فراز کمالوند امیدوارند تا از شرایط آشفته‌ای که پدیده دارد نهایت بهره را برده و با دست پر از مشهد به خانه برگردند.

 به هر حال برنده این بازی می‌تواند چند پله در جدول صعود داشته باشد و به میانه‌های جدول خود را برساند و این می‌تواند انگیزه‌های هر دو تیم را برای کسب پیروزی بالا ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q5qw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوش شانس که میگن یعنی اکبر میثاقیان