تاریخ انتشار: 1400/08/08 10:51
کد خبر: 31160

رویای آسیایی تراکتور، گل گهر و حتی پیکان!

کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و استقلال مهمترین خبر این روزهای فوتبال ایران است.
 رویای آسیایی تراکتور، گل گهر و حتی پیکان!

در سال های گذشته همواره دریافت مجوز حرفه ای سازی یکی از موضوهات مهم و مورد توجه پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده و البته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که به دلایل مختلف همیشه با مشکلات متعددی در این حوزه مواجه هستند.

در این فصل شنیده می‌شود سختگیری کنفدراسیون فوتبال آسیا چالش تازه ای پیش روی سرخابی‌ها قرار داده و موضوعات مختلفی از جمله ساختار و مالکیت این دو باشگاه ، بدهی مالیاتی و مواردی از این دست ممکن است موجب شود پرطرفدارترین تیم های ایرانی شانس حضور در این رقابت ها را از دست بدهند.

در صورتی که این اتفاق تلخ روی بدهد علاوه بر سپاهان و فولاد خوزستان که مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت رویای آسیایی باشگاه‌های دیگری مثل تراکتور و گل‌گهر زنده می‌شود که حتی در صورتی که یکی از این دو تیم هم موفق به دریافت مجوز نشود پیکان به عنوان هفتمین تیم فصل شانس حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را پیدا خواهد کرد.

بر خلاف پرسپولیس، استقلال و حتی تراکتور که با مشکلات متنوع و متعددی مواجه هستند سپاهان، فولاد ، گل‌گهر و پیکان از نظر معرفی زمین و محل تمرینات اختصاصی ، ساختار و وضعیت سهام باشگاه و مواردی از این دست دچار مشکل نیستند.

در نهایت آرزوی اهالی فوتبال در ایران صعود چهار تیم برتر فصل به رقابت های آسیایی است با این امید که مشکلات ساختاری دو باشگاه پرطرفدار بالاخره حل شود و هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال هر فصل از بابت حضور یا حذف تیم محبوبشان از مسابقات آسیایی احساس نگرانی نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwzw8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاران خطیبی در چالش آسیا/صعود به کام هواداران پرشور تراکتور
انگار خدا هم تراکتور را دوست داشت