تاریخ انتشار: 1400/08/08 13:08
کد خبر: 31155

واکنش پرسپولیس به احتمال حذف از لیگ قهرمانان

پرسپولیس در انتظار نامه سازمان لیگ برای روشن شدن نواقص خود در پرونده‌های مالی است‌.
واکنش پرسپولیس به احتمال حذف از لیگ قهرمانان

 باشگاه پرسپولیس در شرایطی که جنجال‌ها پیرامون صدور مجوز حرفه‌ای بالا گرفته، در بیانیه‌ای تازه به موضع خود در این مسئله اشاره کرده است: باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای در پنج شاخه و کمیته نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه مربوطه اقدام می‌کنند. کمیته حرفه‌ای سازی سازمان لیگ مسوول رسیدگی به این اسناد است و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مراحل طی شده و سامانه را زیر نظر دارد. همه ساله به این ترتیب عمل شد که باشگاه‌ها نسبت ارسال مدارک اقدام می کردند و کمیته مزبور با یادآوری نواقص، باشگاه‌ها را مکلف به رفع ایراد‌ها در مهلت مقرر می‌کرد.

قرمزها در این بیانیه ادعا کرده‌اند: مدارک مربوط به کمیته‌های ورزشی، زیرساختی، حقوقی و پرسنلی تقریبا همگی تایید شده اند، البته چند مورد وجود دارد که هنوز بررسی نشده و طبیعی است که درباره آن‌ها اعلام نظر صورت نگرفت که امیدواریم در این بخش هم نقص و ایرادی وجود نداشته باشد.

باشگاه پرسپولیس همچنین درباره بخش مالی نوشته است: در حال حاضر منتظر هستیم تا درباره بخش مالی هم اعلام نظر شود. برای صدور مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون، بخش مالی، همه ساله در آخرین مرحله بررسی شده است که به تفاوت سال‌های مالی در کشورها مربوط می‌شود.

بخش بعدی این بیانیه به نواقص مالی باشگاه پرسپولیس اشاره دارد: باشگاه پرسپولیس طی دو نامه از سازمان لیگ تقاضا کرده است که بعد از بررسی مدارک مالی باشگاه، با توجه به موارد مورد تاکید کنفدراسیون، نواقص را با ذکر مهلتی برای تامین خواسته، اعلام کند و منتظر پاسخ هستیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d979j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حداکثر یک بازی پرسپولیس معوقه خواهد شد