تاریخ انتشار: 1400/08/08 14:35
کد خبر: 31149

ژستد: به دنبال یک چالش جدید بودم/ همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای پیوستن به جمع آبی‌پوشان به دنبال یک چالش جدید بوده است.
ژستد: به دنبال یک چالش جدید بودم/ همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم

رودی ژستد، مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال پس از عقد قراردادی ۲ ساله با این مدیران باشگاه استقلال اظهار کرد: از خوش‌آمدگویی گرم شما تشکر می‌کنم. استقلال در دنیای فوتبال یک باشگاه شناخته شده‌ است. من از آشنایان و دوستان از شرایط باشگاه پرسیده بودم و نظرات خوبی را به من منتقل کردند. برای من این تصمیم یک اتفاق بسیار خوبی بود.

او درباره پیوستنش به باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من در این مقطع از دوران فوتبالی‌ام به دنبال یک چالش بودم که در نهایت باشگاهی بزرگی مثل استقلال به من پیشنهاد داد. باشگاه استقلال یک باشگاه خوب با طرفداران بزرگی است. من راحت این پیشنهاد را پذیرفتم و به ایران آمدم. دین کشور، یکی از دلایل مهم من برای پیوستن به این باشگاه بود و همیشه دوست داشتم در یک کشور مسلمان زندگی کنم.

ژستد در پایان گفت: من حس خوبی دارم و چالش خوبی برای من است. همیشه خوب است که چیزهای جدید را امتحان کنید و من هم این کار را انجام دادم. امیدوارم به زودی به تیم محلق شوم و با بازیکنان تمرین کنم. همه تلاش خود را می‌کنم تا انتظارات را برآورده کنم. من هدف‌های خودم را دارم و بهتر از است این هدف‌ها را برای خودم نگه دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bwey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژستد تا فردا استقلالی می شود/ سومین خارجی در گرو تایید فرهاد