تاریخ انتشار: 1400/08/08 23:37
کد خبر: 31114

واکنش پرسپولیس به انتشار یک بیانیه علیه باشگاه

باشگاه پرسپولیس با ابراز تعجب از اطلاعیه انتشاریافته از سوی شرکتی که به عنوان کارگزار باشگاه دیگر معرفی شده‌ است، اعلام کرد: در اظهارات ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس نامی از این شرکت برده نشده بود.
واکنش پرسپولیس به انتشار یک بیانیه علیه باشگاه

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: در پی انتشار اطلاعیه شرکت مذکور، برای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانه‌های محترم، به اطلاع می‌رساند سرپرست باشگاه، نامی از شرکت یادشده نیاورده و به آن اشاره نکرده بودند که مطلبی اینگونه مطرح شده است. بر این اساس اطلاعیه‌ای که علیه ریاست هیات مدیره پرسپولیس انتشار یافت جای تعجب دارد!

آنچه در روزهای گذشته از سوی سیدمجید صدری مطرح شد این بود که دقیقا پیشنهادی مشابه آنچه به باشگاه رقیب ارائه شد به باشگاه پرسپولیس نیز ارائه گردید. باشگاه پرسپولیس هم به دلیل عدم شفافیت در پیشنهاد ارائه‌شده و فقدان ضمانت‌های لازم از پذیرش آن امتناع کرد. این تصمیم هم با توجه به در نظر گرفتن منافع باشگاه در حال و آینده، تجربه‌های گذشته که مورد اعتراض هواداران نیز بود و همچنین عدم امکان پاسخگویی به نهادهای نظارتی و ذیصلاح در صورت پذیرش آن، اخذ شد. آن پیشنهاد هم از سوی شرکت «ریحان فیلم» بود. هر شرکتی هم بنا بر مصالح خود پیشنهادی ارائه می‌دهد و پیشنهادی را می‌پذیرد یا رد می‌کند که جای گلایه هم ندارد. حالا چه می‌شود که دقیقا همان پیشنهاد به باشگاه دیگر از سوی شرکتی دیگر به پرسپولیس ارائه شده است؟ چرا شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر، از این موضوع برآشفته شده است؟ اینها مسائلی است که باید نهادهای نظارتی به آن ورود کنند و در حیطه اختیارات باشگاه پرسپولیس نیست؛ هر چند با این اتفاق اخیر ما باید بررسی کنیم آیا بین این جریانات و پاره‌ای هجمه‌ها نسبت به پرسپولیس در روزهای اخیر، ارتباط وجود دارد یا نه؟!

تمام بحثی که از جانب ریاست هیات مدیره مطرح شد این بود که قراردادی مشابه با مفاد قرارداد با باشگاه دیگر به پرسپولیس پیشنهاد شده است. به این ترتیب ذهن به سمت وجود منافع مشترک یا عوامل مشترک می‌رود. استنباط این بود که هر چند دو شرکت مجزا پیشنهاد ارائه کرده‌اند ولی با این میزان تشابه و وحدت رویه، هر دو از یک جا هدایت می‌شوند و یک تیم مشترک کار را هدایت می‌کند.

در هر صورت جای تاسف است که یک شرکت طرف قرارداد با باشگاهی دیگر بدون توجه به آنچه روی داده است، چنین برخوردی دارد و جای سوال است که چرا به دلیل نپذیرفتن قرارداد از سوی پرسپولیس، اینگونه برخورد شد. شاید هم بزرگی غیرقابل جایگزین پرسپولیس، دلیل این امر باشد؛ عظمتی که باعث دیده‌شدن بهتر می‌شود.

حتی ما حاضریم برای تنویر افکار عمومی متن قراردای که به ما پیشنهاد دادند را واو به واو منتشر کنیم. هیچ ابایی نداریم که هواداران ما در ریز جریان کارهای باشگاه قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrx7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صدری از پرسپولیس استعفا می‌دهد؟