تاریخ انتشار: 1400/08/09 20:36
کد خبر: 31056

گل‌محمدی: مشکلات باشگاه زیاد است اما سعی میکنیم کمبودها را با تلاش بیش‌تر جبران کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید آلومینیوم اراک یکی از پدیده‌های لیگ برتر است.
گل‌محمدی: مشکلات باشگاه زیاد است اما سعی میکنیم کمبودها را با تلاش بیش‌تر جبران کنیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از ظهر روز یک‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خیلی خوشحالیم از این که به این شهر باصفا آمدیم و از استقبال هواداران تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما هفته سوم را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول، این بازی از حساسیت زیادی برخوردار است. آلومینیوم تیم دونده و یکدستی است و از پدیده‌های لیگ به حساب می‌آید. بازی کردن در اراک برای همه تیم‌ها مشکل‌ساز است. دیدار سختی را در پیش داریم. با تمام وجود خود باید وارد این مسابقه شویم. خیلی مهم است که بتوانیم بازی را مدیریت کنیم. زمین چمن این ورزشگاه شرایط خوبی دارد. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و کسانی که این بازی را می‌بینند، از بازی لذت ببرند. امیدوارم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و باید بجنگیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم.

او درباره مشکلات این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان‌ آسیا گفت:‌ فکر می‌کنم این مساله حل شده است. به نظر من این مسائل نباید به اینجا کشیده می‌شد. بیش‌تر مشکلات ما مالی است. ما حدود ۱۰۰ میلیارد از AFC طلبکار هستیم و اگر این مشکلات نبود، می‌توانستیم به راحتی این مجوز را بگیریم. فکر می‌کنم این شرایط نباید به وجود می‌آمد. این نشان دهنده این است که ساختار فوتبال ما ضعیف است و باید نسبت به این مسائل کار کنیم و سرمایه‌گذاری کنیم.

گل‌محمدی درباره تیم آلومینیوم گفت: این تیم ساختار خوب و امکانات خوبی دارد. این باشگاه می‌تواند یکی از باشگاه‌های حرفه‌ای با توجه به زیرساخت‌هایی که دارد، باشد. قطعا تیم آلومینیوم می‌تواند در آینده یکی از مدعیان قهرمانی و از قطب‌های فوتبال باشد. این مساله نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره داوری گفت: در هفته‌ای که گذشت، هواداران نگران بحث داوری هستند و اتفاقاتی که برای ما در مقایسه‌ با تیم‌هایی که برای‌شان به راحتی پنالتی گرفته می‌شود، رخ می‌دهد، باعث شده فضا مقداری نگران کننده باشد. ما هفته قبل یک گل سالم زدیم اما داور این گل را مردود اعلام کرد و از طرفی دیگر با نظر کارشناسان یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد. امیدوارم با دقت بیش‌تری این مسائل رسیدگی شود و تمرکز بیش‌تری در صحنه‌ها وجود داشته باشد.

او درباره استقبال مردم اراک از سرخ‌پوشان پایتخت گفت:‌ من از آن‌ها تشکر می‌کنم. ما در هر شهری که می‌رویم مردم ما را مورد لطف خود قرار می‌دهند. سال گذشته هم مردم استقبال خوبی از ما کردند. البته این طبیعی است چون پرسپولیس طرفداران بیش‌تری نسبت به تیم‌های دیگر دارد. امیدوارم مردم پروتکل‌ها را بیش‌تر رعایت کنند. همیشه خطر در کمین ماست و باید بیش‌تر از قبل رعایت کند. من نگران سلامتی همه هواداران هستم و دوست نداریم حتی برای یک نفر اتفاقی رخ دهد.

گل‌محمدی درباره مشکلاتی درباره خط حمله و خط دفاع تیمش به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: من یادم نمی‌آید که گفته باشیم نیاز به مهاجم داریم. الان ۴ گلی که ما به ثمر رساندیم، توسط مهاجمان به ثبت رسیده است. این که ما ۲ گل در این ۲ بازی دریافت کردیم، مقداری نگران کننده است. ما باید سعی کنیم تمرکز بیش‌تری داشته باشیم. هر اتفاقی از نظر فنی مسوولیتش با من است و ما باید ایرادات را برطرف کنیم. باید تمرکز بیش‌تری روی دفاع بگذاریم. خدا را شکر خط حمله ما خوب گل می‌زند. این که پنجره ما در چند روز آینده باز شود، هنوز مشخص نیست اما امیدوارم شرایط برای تیم‌ها برابر باشد. برخی مشکلات ما به خاطر نوع اجرایی شدن برخی قوانین است که باعث تبیعض شده است. الان شرایط  طوری شده است که ما فقط نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. ما باید تلاش بیش‌تری کنیم. مشکلات باشگاه زیاد است اما ما امیدوارانه، سعی کردیم با تمام وجود کار کنیم و کمبودها را با تلاش بیش‌تر جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg7jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل‌محمدی: درگیری‌های ذهنی زیادی داریم/ این شرایط در شان پرسپولیس نیست

 ماموریت ویژه و معادله پیچیده در پرسپولیس
سورپرایز یحیی گل‌محمدی با خرید یک بازیکن خارجی!