تاریخ انتشار: 1400/08/10 12:33
کد خبر: 31028

آلومینیوم_پرسپولیس فقط به فکر سه امتیاز/ یحیی در اندیشه انتقام و حضور در صدر جدول

«فاتحان فولاد برگزار کننده بازی حساس روز دوم هفته سوم لیگ برتر خواهند بود»
آلومینیوم_پرسپولیس فقط به فکر سه امتیاز/ یحیی در اندیشه انتقام و حضور در صدر جدول

پوریامنصوری؛ در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال عصر امروزتیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در شهر اراک مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این دیدار از ساعت۱۶ در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک و به قضاوت آقایان سید علی‌اصغر مومنی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و احمد محمدی برگزار خواهد شد.

اراکی‌ها که هفته قبل تیم فولاد را با سه گل شکست دادند از روحیه بالایی برخوردارند و امیدوارند سه امتیاز دیگر بازی‌ خانگی خود را کسب کنند و همچون فصل گذشته پدیده لیگ نام بگیرند.

خطیبی که نیم فصل اول لیگ بیستم نتایج خوبی با آلومینیوم کسب کرده بود پس از ترک این تیم و تجربه ناموفق چندباره‌اش در تراکتور ابتدای فصل به اراک بازگشت و در دو بازی اول یک تساوی و یک برد کسب کرد تا این امیدواری را ایجاد کند که نتایج خوب نیم فصل اول سال گذشته را تکرار کند.

آلومینیوم در دیدار رفت فصل گذشته در اراک موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و تنها تیمی لقب بگیرد که قهرمان لیگ بیستم را مغلوب کرده و حالا شاگردان خطیبی انگیزه زیادی برای تکرار پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی دارند.

اما در آن سوی میدان پرسپولیس شش امتیازی حضور دارد که برای جانماندن از  کورس مدعیان چاره‌ای جز شکست دادن میزبانش ندارد و علاوه بر این مهم انتقام شکست فصل پیش را هم بگیرد.

در روزهای که پرسپولیسی‌ها شرایط مناسبی از نظر مدیریتی ندارند و حواشی در کمین این تیم هستند تنها نتایج موفقیت آمیز می‌تواند آنها را از بحران دور کند.

از طرف دیگر شاگردان یحیی به هیچ وجه دوست ندارند از رقبای ۹ امتیازی خوب عقب بمانند و چیزی جز کسب سه امتیاز هوادارانشان را راضی نخواهد کرد.

پرسپولیس که در چند سال اخیر به سازمان دفاعی مستحکم و کم گل خوردن شهره شده بود اما در دو بازی اول این فصل موفق به کلین شیت نشده همین موضوع نگرانی‌هایی را برای علاقمندان به این تیم ایجاد کرده است.

در نهایت باید دید یحیی و کادر فنی‌اش می‌توانند در اراک از پس تفکرات خطیبی بربیایند یا نتیجه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39knqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار پرسپولیس و نساجی از لنز فرتاک ورزشی