تاریخ انتشار: 1400/08/11 11:04
کد خبر: 30961

کری آلومینیومی‌ها بعد از برد درخشان

آلومینیوم اراک هفته سوم لیگ برتر را با یک برد بزرگ به پایان رساند.
 کری آلومینیومی‌ها بعد از برد درخشان

شاگردان رسول خطیبی در هفته سوم لیگ برتر دست به کار بزرگی زدند و پرسپولیس، قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر را بعد از 20 هفته شکست ناپذیری در لیگ برتر، مغلوب خود کردند.

آنها فصل گذشته در اراک 2-1 پرسپولیس را شکست داده بودند و این فصل هم با کسب پیروزی 1-0 مقابل این تیم نشان دادند که راه بردن شاگردان گل محمدی را خوب بلد هستند و نتیجه فصل گذشته یک اتفاق فوتبالی نبوده است.

اراکی ها با کسب این پیروزی و پشت سر گذاشتن سومین بازی بدون دریافت گل، با 7 امتیاز از 9 بازی تا رده چهارم صعود کردند؛ آنها در حالی جشن پیروزی خود را در ورزشگاه امام خمینی برپا کردند که هوادارانشان پشت درهای بسته در حال پایکوبی بودند.

جو رختکن آلومینیوم بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس هم بسیار دیدنی بود؛ بازیکنان آلومینیوم در حالی که به شدت از این برد خوشحال بودند یک عکس یادگاری را در کنار تمامی عوامل تیم ثبت کردند تا این روز را برای همیشه در یاد داشته باشند.

یکی از نکات جالب این عکس یادگاری، اجرای ژست خابی لیم، چهره شناخته شده این روزهای نرم افزار تیک تاک توسط چند بازیکن تیم آلومینیوم است که می توان از آن به عنوان یک کری هم یاد کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq5n8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت مدافع مغضوب بعد از محرومیت دو هفته‌ای