تاریخ انتشار: 1400/08/12 13:22
کد خبر: 30891

شیری: نباید مقابل گل گهر کم آورد!

کاپیتان دوم نساجی به این تیم امیدوار است و اعتقاد دارد در سه بازی اخیر نیز لیاقت بهترین نتایج را داشتند.
 شیری: نباید مقابل گل گهر کم آورد!

نساجی مازندران در حال حاضر ۴ امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار دارد. حامد شیری در مورد تساوی مقابل گل گهر به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر کیفیت تیم ما خوب است و به نظر من در دیدار با پرسپولیس و گل گهر می‌توانستیم امتیاز کامل را نسبت به یار هایی که داشتیم  بگیریم. در هفته اول هم خوب بودیم. گل گهر کادر فنی قوی پدر افتخاری دارد ولی ما خوب بودیم و توانستیم یک امتیاز بگیریم و این امیتاز در ادامه راه می تواند کمکمان کند.

او در مورد پر برخورد بودن این دیدار ادامه داد: بازی سنگینی بود و تیم گل گهر هم بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و مقابل چنین بازیکنانی نمی شود کم بیاوری و شرایط بازی ایجاب می کرد درگیرانه باشد و بازیکنان حریف در چند صحنه دچار مصدومیت جزئی شدند ولی به هر حال در فوتبال این مسائل اجتناب ناپذیر است در کل هم توانستیم امتیاز بگیریم و هم بازیکنان از زمین سالم بیرون آمدند.

مدافع نساجی در مورد عملکرد خوب حقیقی که باعث شد خیال خط دفاع راحت شود گفت: علی شرایط خیلی خوبی در این بازی داشت و توانست کمک کند و تیم را نجات داد ولی وقتی شرایط خوبی پیش می آید کل تیم کمک می کنند.

شیری در پایان در مورد دیدار پیش رو با صنعت نفت آبادان افزود: نفت شرایط خوبی ندارد ولی تیمشان با کیفیت است و بد شانسی آوردند. قطعا این بازی هم سخت خواهد بود اما ما میزبان هستیم و باید از این امتیاز نهایت استفاده را بکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqd6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمترین توقع هواداران از ما در بازی‌های خانگی کسب پیروزی است

با جدایی کنعانی‌زادگان فرم دفاعی پرسپولیس از حالت ایده‌آل فاصله گرفته است
آشوبی: ۶ امتیاز پرسپولیس گواه شخصیت بزرگ این تیم است/