تاریخ انتشار: 1400/08/13 15:24
هوادار -شهرخودرو
کد خبر: 30836

جدال شاگرد و استاد در ایستگاه چهارم

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران ازجمعه استارت خواهد خورد و تیمهای هوادار وشهرخودرو از ساعت 16درتهران به مصاف هم خواهند رفت.
جدال شاگرد و استاد در ایستگاه چهارم

 تیم هوادار که با رضاعنایتی سرمربی مشهدی خود به تازگی به لیگ برتر آمده اند در سه هفته اخیرخود نتایج قابل قبولی رو نگرفته اند اما سعی دارند با بازیکنان  تازه وارد خود که این هفته قرار داد بسته اند (داریوش شجاعیان و روح الله باقری) امتیاز از دست ندهند و اولین امتیاز خودرا این هفته کسب کنند تا درجدول جایگاه بهتری رو داشته باشند.

 اما آن سمت میدان تیم شهرخودرو که بعداز 3هفته جنجالی و درآستانه منحل شدن هم قرار گرفته بودن بعداز  برکنارکردن رضامهاجری وکادر آن و سپردن تیم به اکبرمیثاقیان امید بر آن دارند که با بازیکنان جدید خود که پس پرداخت پول کوزین و باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی قراردادشان ثبت شده به اولین 3امتیاز خود برسند و هفته های قبل خودرا فراموش کنند.

 بدون شک دیدار هوادار و شهر خودرو که هردوتیم هم تشنه امتیاز هستند حساس خواهد شد و حساس تر از آن جدال اکبرمیثاقیان سرمربی سابق ابومسلم خراسان و رضا عنایتی بازیکن سابق ابومسلم خراسان که اکبر میثاقیان سرمربی آن موقع ابومسلم بود خالی از لطف نیست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwo6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی و نزدیک شدن به تحقق رویای اراکی‌ها/ مانع بزرگ صعود، آقای گل
هوادار- آلومینیوم اراک؛