تاریخ انتشار: 1400/08/14 18:49
رودی، بدون گل در اولین بازی با پیراهن آبی؛
کد خبر: 30774

فرصت یکساعته فرهاد به ژستد کارساز نبود

مهاجم تازه‌وارد تیم فوتبال استقلال نتوانست در نخستین بازی خود با پیراهن استقلال موفق به گلزنی شود.
فرصت یکساعته فرهاد به ژستد کارساز نبود

رودی ژستد یکی از دو خرید خارجی استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که اوایل هفته جاری انتقال او به استقلال نهایی شد اما گمانه‌زنی‌هایی درباره صدور کارت بازی او در میان بود، چرا که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال پر بود و باید نام یک بازیکن خارج می‌شد که در نهایت یک روز پیش از انجام دیدار مقابل فجرسپاسی نام ابوالفضل جلالی از لیست تیم خارج شد تا ژستد بتواند برای استقلال در شیراز به میدان برود.

 

خبرها حاکی از آمادگی بالای مهاجم بنینی استقلال در تمرینات بود و این احتمال وجود داشت که رودی ژستد به رغم حضور کم در تمرینات، از ابتدا برای استقلال مقابل فجرسپاسی به میدان برود؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم در کنفرانس خبری پیش از بازی در واکنش به سوال خبرنگاران اعلام کرده بود که فردا او را در زمین خواهید دید و پست ژستد را متوجه می‌شوید.

مجیدی با توجه به آمادگی بالای ژستد او را در ترکیب اولیه استقلال مقابل فجرسپاسی قرار داد؛ اما مهاجم بلندقامت استقلال نتوانست در نخستین تجربه حضورش در جمع آبی‌پوشان روز خوبی را سپری کند و نقش مهمی را در ترکیب آبی‌ها ایفا نکرد.

کیفیت زمین مسابقه و هم‌چنین عدم خلق موقعیت برای او باعث شد تا رودی ژستد بدون آن‌که فرصتی را برای گلزنی به دست آورد، اولین تجربه حضورش در استقلال را گذراند و در دقیقه 60 با نظر فرهاد مجیدی از ترکیب استقلال خارج شد و به جای او امیرحسین حسین زاده به ترکیب استقلال اضافه شد.

آبی‌ها در هفته پنجم لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی بروند که باید دید آن مسابقه آیا مجیدی بار دیگر به مهاجم تازه‌وارد استقلال از ابتدا فرصت بازی خواهد داد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dz6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل طلایی فجر در وقت اضافه/توقف استقلال در لحظات پایانی

تقابل استقلال و کاکوهای شیراز پس از ۳ هزار روز دوری!
فرهاد به دنبال امتیاز ۱۲ و فجر در پی دومین پیروزی؛