تاریخ انتشار: 1400/08/14 19:17
کد خبر: 30771

حسینی: تیم جوانی هستیم اما پخته بازی می‌کنیم/ مقابل تراکتور ناامید نشدیم

سرمربی پیکان گفت که با اینکه تیم جوانی در اختیار دارد اما بازیکنانش پخته بازی می‌کنند.
 حسینی: تیم جوانی هستیم اما پخته بازی می‌کنیم/ مقابل تراکتور ناامید نشدیم

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از برتری 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور گفت: واقعا بازی در تبریز مقابل تراکتور کار بسیار سختی است. می‌دانستیم تراکتور در فاز حمله تیم خوبی است و اگر کار را رها می‌کردیم ضربه می‌خوردیم. شناخت خوبی از این تیم داشتیم.

وی ادامه داد: با اینکه یک بر صفر عقب افتادیم اما بچه‌ها روحیه‌شان را از دست ندادند. فشار خوبی آوردیم و روی یک شوت استثنایی توانستیم گل اول را بزنیم.

حسینی عنوان کرد: در نیمه دوم باید بازی را کنترل می‌کردیم که بچه‌ها به بهترین شکل این کار را انجام دادند. خدا را شکر سه امتیاز خوب در زمین خیلی خوب تراکتور به دست آوردیم. جا دارد از تیم تراکتور هم تشکر کنم که چنین زمینی را آماده کرده است. از تک تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که واقعا از جان مایه می‌گذارند و تلاش می‌کنند. با اینکه ما تیم جوانی هستیم ولی بچه‌ها خیلی پخته بازی می‌کنند.

سرمربی پیکان گفت: با اینکه گل اول را خوردیم ناامید نشدیم. به توانایی بچه‌ها اعتماد داشتیم. می‌دانستیم باید تراکتور را تحت فشار بگذاریم. توانستیم این کار را انجام دهیم و خدا هم کمک کرد و با شوت استثنایی بازیکن‌مان به بازی برگشتیم. بچه‌ها واقعا شایستگی خودشان را نشان دادند و سه امتیاز سخت را به دست آوردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkxmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسینی: در تهران فقط زمین چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مناسبی دارد/ سعی کردیم با فدراسیون تعامل داشته باشیم