تاریخ انتشار: 1400/08/15 13:25
کد خبر: 30729

واکنش سازمان لیگ به ادعای کاپیتان استقلال؛ بازیکن 10 میلیاردی باید مالیات بدهد

سازمان لیگ به اظهارات کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از دیدار شب گذشته مقابل فجر شهید سپاسی واکنش نشان داد.
واکنش سازمان لیگ به ادعای کاپیتان استقلال؛ بازیکن 10 میلیاردی باید مالیات بدهد

شب گذشته ووریا غفوری بعد از دیدار فجرسپاسی و استقلال با گلایه از سازمان لیگ گفت: این سازمان هر سال چند در صدر از قرارداد بازیکنان را کسر می کند بدون اینکه بازیکنان راضی باشند. در لیگ یک و  دو هم این اتفاق می افتد. پول بزرگی که جمع می شود هیچکس نمی داند کجا خرج می شود. هم از مربیان و هم از بازیکنان پول می گیرند، به نظر من باید به این موضوع رسیدگی شود و تجدید نظر صورت بگیرد.در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص ادعای کاپیتان استقلال گفت:این مورد تنها برای غفوری نیست، برای همه بازیکنان است.این یک قانون داخلی برای تمامی بازیکنان شاغل در فوتبال ایران است. ضمن آنکه در همه جای دنیا برای خودشان قوانین داخلی دارند که اجرا می شود.

وی افزود: حق عضویت برای همه بازیکنان 2 درصد است، درست مثل مالیاتی که بازیکنان پرداخت می کنند. این بازیکنان در لیگ فوتبال ایران فعالیت می کنند و باید قوانین را رعایت کنند. سازمان لیگ به هیچ عنوان خارج از قوانین عمل نکرده و نمی کند.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تاکید کرد: بازیکنی که مثلا 10 میلیارد قرارداد امضا می کند چطور راضی نیست 2 درصد برای حق عضویت پرداخت کند؟ ‌آیا همین بازیکن مالیات نمی دهد؟ سازمان لیگ برای اجرای برنامه های خود در طول مسابقات اعم از برنامه های فرهنگی، اجرای مسابقات و ... باید هزینه های خود را تامین کند که یکی از آنها حق عضویت بازیکنان و مربیان است. 

وی تصریح کرد: ما با هیچ کس دشمنی نداریم ولی اظهارت خلاف واقع و تحریک عوامل فوتبال علیه یک سازمان باعث شکایت سازمان لیگ از کاپیتان استقلال شده و که قطعا به آن رسیدگی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axvpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری عجیب از استقلال ؛ وریا غفوری مسئول توهین ها به مدیرعامل استقلال است؟