تاریخ انتشار: 1400/08/15 14:00
کد خبر: 30726

ملی‌پوشان استقلال و سپاهان مشخص شدند/ فولاد در انتظار سهمیه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتظر پایان بازی‌های امشب لیگ برتر برای اعلام لیست نهایی بازیکنان برای دیدار با لبنان و سوریه است.
ملی‌پوشان استقلال و سپاهان مشخص شدند/ فولاد در انتظار سهمیه

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با لبنان و سوریه در حالی از امشب آغاز می‌شود که لیست بازیکنان دعوت شده به طور رسمی منتشر نشده است.

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر ایران که از روز گذشته با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد امروز نیز پیگیری می‌شود تا دراگان اسکوچیچ اسامی ۲۳ بازیکن منتخب را اعلام کند.

کادر فنی تیم ملی ایران همچون بازی‌های قبلی تعداد محدودی از بازیکنان شاغل در فوتبال باشگاهی ایران را به این اردو دعوت کرده است.

او اسامی ملی‌پوشان استقلال تهران و سپاهان اصفهان را به سرپرست تیم ملی ایران اعلام کرد تا مجتبی خورشیدی به طور رسمی آن را به بازیکنان منتخب اعلام کند. سایر بازیکنان داخلی نیز پس از پایان دیدارهای امروز مشخص می‌شوند که مهمترین آنها مربوط به جدال پرسپولیس و گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی است. همچنین دستیاران اسکوچیچ برای انتخاب دو بازیکن از فولاد بازی امروز این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان را زیر ذره بین قرار می‌دهند.

اردوی ملی‌پوشان فوتبال ایران از ساعت ۱۹ شامگاه امروز آغاز می‌شود تا بازیکنان داخلی به همراه اعضای کادر فنی پس از دادن تست کرونا برای سفر به لبنان آماده شوند.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۰ آبان ماه مقابل لبنان در ورزشگاه شهر «صیدا» آخرین دیدار دور رفت گروه A انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا را برگزار می‌کند. شاگردان اسکوچیچ سپس تمرینات خود را برای بازی با سوریه در ۲۵ آبان ماه در اردن پیگیری خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dzkg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مجیدی و اسکوچیچ در کمپ تیم‌های ملی دیدار کردند