تاریخ انتشار: 1400/08/15 22:26
کد خبر: 30685

منصور پورحیدری؛ بزرگمردی که نامش جاودانه است

چهاردهم آبان ماه سالروز وفات اسطوره استقلال ایران، استاد فقید منصور پورحیدری است. این نوشتار به یاد این بزرگمرد عرصه ورزش و اخلاق نگاشته شده است.
منصور پورحیدری؛ بزرگمردی که نامش جاودانه است

در طول زندگی حرفه‌ای فوتبال، شاید زمانهای زیادی پیش نیاید که در کنار پیشکسوتان به نامی همچون منصور پور حیدری کار کرد و من خدا را شاکرم که این افتخار نصیبم گردید و این سالهای همکاری با این مرد بزرگ برایم تجربه گرانبهایی شد.  

 در سالروز پرواز غم انگیزش مرور خاطرات ایشان یقینا برای اهالی فوتبال بسیار حائز اهمیت است.

 در سپهر فوتبال ایران و خصوصا باشگاه استقلال نام منصور پور حیدری همچون ستاره‌ای فروزان می‌درخشد.

  روزی در کنار این بزرگ مرد آلبوم خاطراتش را ورق میزدیم که چگونه با عشق به وطن زندگی در ایران  و خدمت به ورزش را  به زندگی در  هر کشور دیگر ترجیح داده است.

در زمانی که کتاب خاطرات رهبری الکس فرگوسن با اقبال زیاد فوتبال دوستان موجه شده بود بارها از ایشان خواهش کردم که خاطراتش در کتابی چاپ و منتشر کند که متأسفانه پایان عمر فرصت آن را نداد.

منصور پور حیدری- امین پناهی

 حقیقتا چه افتخاری در باشگاه‌ استقلال مانده است که جناب پورحیدری به آن نرسیده و شاید به جرأت بتوان گفت کسی مشابه ایشان نداریم که آنقدر افتخارات مهم را کسب کرده باشد.

در دهه ۷۰ برای نجات استقلال بحران زده چه فداکاری ها که نکرد و به چه نتایج بی نظیری رسید، کاری کرد بی‌نظیر که هنوز هم کسی نتوانسته، نزدیک به این افتخارات را در کشور بدست اورد.

شاید اکنون هیچکدام از آن افتخارات در خاطر کسی نمانده باشد اما شادی و سروری که در آن ایام با منش جوانمردانه‌اش  نصیب میلیون ها هوادار کرد تا ابد در لوح محفوظ الهی ضبط است.

ای‌کاش  همه بدانیم که عمر افتخارات اندک است و به زودی در کوچه پس کوچه‌های  زندگی به فراموشی سپرده می‌شود.

 کل من علیها فان ویبقا وجه ربک.

روحش شاد یادش گرامی

امین پناهی

منصور پور حیدری- امین پناهی

منصور پور حیدری- امین پناهی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mq5xy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی و استقلال به یاد پدر