تاریخ انتشار: 1400/08/16 12:42
کد خبر: 30660

نارضایتی یحیی از سمت راست پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس با دو انتخابی که برای نقل و انتقالات تیمش داشته، نشان داده که از این پست رضایت ندارد.
نارضایتی یحیی از سمت راست پرسپولیس

یحیی گل محمدی که از مدت‌ها پیش درخواست خود را برای جذب بازیکن خارجی اعلام کرده بود، اکنون در لیست خرید خود دو بازیکن تاجیکستانی به باشگاه ارائه داده است.

سرمربی سرخ‌ها پیش از دیدار با الهلال عربستان بارها از نیاز تیمش به جذب مهاجم خارجی خبر داده بود و تقاضای خود را برای همکاری فدراسیون اعلام کرده بود که با توجه به بدهی این باشگاه بی نتیجه ماند. اکنون اما یحیی گل محمدی در چرخشی جالب توجه نام دو بازیکن خارجی تیمش را در شرایطی اعلام کرده که در آن اثری از مهاجم دیده نمی‌شود و تفکرات او به بازسازی سمت راست تیمش معطوف شده است.

وحدت هنانوف (مدافع راست) و منوچهر صفروف وینگر راست دو بازیکن استقلال تاجیکستان هستند که اکنون موردتوجه یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته‌اند و طبق اعلام قرار است این هفته راهی تهران شوند تا مذاکرات نهایی خود را برای عقد قرارداد و امضای آن به سرانجام برسانند.

مهدی شیری در حال حاضر به عنوان تنها مدافع راست تخصصی پرسپولیس محسوب می‌شود که البته یحیی گل محمدی به تناوب از سیامک نعمتی نیز در این پست بهره می‌برد. نعمتی اما با توجه به خصوصیات تهاجمی‌اش بیشتر در پست وینگر راست به کار گرفته می‌شده. احسان پهلوان و امید عالیشاه دیگر بازیکنان سمت راست پرسپولیس با خصوصیات تهاجمی و پست وینگر محسوب می‌شوند. این نشان می‌دهد که پرسپولیس حداقل از نظر اسمی بازیکنان صاحبنامی از این حیث داراست و باید دید سرمربی پرسپولیس با جذب دو بازیکن تاجیکستانی چه تفکراتی را دنبال خواهد کرد و آیا قصد دارد با سود بردن از آنها، نفراتی که در اختیار دارد را نیمکت نشین کند یا برنامه‌ای دیگر در ذهن خواهد داشت.

در سمت راست دفاعی پرسپولیس در دیدارهای اخیر مهدی شیری و سیامک نعمتی در این پست به کار گرفته‌ شده‌اند. نعمتی البته بعد از اشتباهی که در جدال با آلومینیوم داشت، برابر گل گهر سیرجان از سوی یحیی گل محمدی نیمکت نشین شد. شماره 88 سرخ‌ها که در پایان فصل گذشته به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده بود، اکنون در روندی قرار گرفته که در تیم خود نیز نیمکت نشین شده و شاید به همین منظور بوده که یحیی شوک را از این پست استارت زده است.

احسان پهلوان و امید عالیشاه نیز بیشترین بازی را در پست وینگر راست برای پرسپولیس طی این مدت داشته‌اند و اکنون یحیی گل محمدی اقدام به جذب منوچهر صفروف زده و باید دید کیفیت او به نفراتی که سرخ‌ها در اختیار دارند، خواهد چربید یا خیر.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwoo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ بارسلونا هم فکری و گل محمدی داشت؟!/ اینم از مهندس