تاریخ انتشار: 1400/08/16 16:38
کد خبر: 30647

سخنگوی فدراسیون فوتبال: به تصمیم اسکوچیچ بابت طارمی احترام بگذاریم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی واکنش نشان داد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: به تصمیم اسکوچیچ بابت طارمی احترام بگذاریم

حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال دعوت نشده است، اظهار داشت: این سلیقه و تصمیم سرمربی تیم ملی بوده و فکر نمی‌کنم برای هیچ کدام از ما بیشتر از سرمربی تیم ملی اهمیت داشته باشد که بازی‌ها را پیروز بشود.

وی در مورد اینکه آیا این دعوت نشدن به توئیت طارمی باز می‌گردد یا خیر، گفت: من نمی‌دانم، اما باید احترام بگذاریم. ما دو بازی مهم و سرنوشت ساز مقابل لبنان و سوریه پیش رو داریم که تقریبا می‌توانند صعود ما به جام جهانی را قطعی کنند و یکی از پیشتازان باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه در این بازی‌های حساس ستاره تیم ملی حضور ندارد، عنوان کرد: بیاییم به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و منتظر بمانیم تا خود او در موعد مقرر در خصوص این تصمیم توضیح بدهد.

شریفی در مورد اینکه گفته می‌شود شاید طارمی به تیم ملی بازگردد، گفت: من چنینی چیزی نشنیدم. فهرست تیم ملی به صورت رسمی اعلام شده و اگر تصمیم جدیدی گرفته شود، اعلام می‌کنیم.

وی که در حاشیه مراسم انتخابات هیات فوتبال مازندران صحبت می کرد، در مورد اینکه تایید صلاحیت یکی از نامزدها در دقایق آخر و به نوعی در پارکینگ اعلام شد، اظهار داشت: خوشحالیم که نامزدهای انتخابات همه حضور داشتند و انتخابات رقابتی برگزار شد که از همه چیز مهمتر است. سعی می‌کنیم در استان‌های دیگر همین اتفاق بیفتد. در مورد فردی که گفتید این کار از دست ما و هیات فوتبال مازندران خارج بود و صبح امروز تاییدیه های لازم آمد و ما هم تمکین کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkxon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون فوتبال: AFC هنوز درباره حذف استقلال و پرسپولیس حکمی نداده است