تاریخ انتشار: 1400/08/20 15:29
کد خبر: 30442

حسینی: داوران در این فصل آماده‌تر هستند و شرایط بهتری دارند/ در تهران زمین خوب نداریم

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد، داوران در فصل جاری لیگ برتر آماده‌تر بوده و از وضعیت بهتری برخوردار هستند.
 حسینی: داوران در این فصل آماده‌تر هستند و شرایط بهتری دارند/ در تهران زمین خوب نداریم

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است دو تیم بازی سخت و نزدیکی داشته باشند. دو تیم شکل خوبی دارند و فکر می‌کنم این بازی حساسیت داشته باشد و فردا بازی پیچیده‌ای داشته باشیم، اما امیدوارم فردا روز ما باشد، اشتباهات کمتری انجام بدهیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

وی در واکنش به رویارویی‌اش با تیم ذوب‌آهن که فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده داشت و همچنین مشکل زمین چمن تمرین تیم پیکان توضیح داد: خیلی خوشحالم شرایط ذوب‌آهن نسبت به سال‌های قبل بهتر است. من هم مربی و هم بازیکن ذوب‌آهن بوده‌ام، ولی ما حرفه‌ای هستیم و به تیمی که در آن کار می‌کنیم تعهد داریم. الان با جان و دل برای پیکان کار می‌کنیم و امیدوارم این امانت را حفظ کرده و مسئولیت سنگینم را به بهترین شکل انجام دهم. متأسفانه تهران مشکل زمین دارد و به جز آزادی ما زمین استاندارد نداریم. امیدوارم مسئولان یک فکری برای این ماجرا کنند، چون به تیم‌ها ضربه می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این موضوع که تیمش با پیروزی مقابل ذوب‌آهن به صدر جدول صعود خواهد کرد و آیا در این مورد با بازیکنان صحبت کرده است یا خیر، گفت: خیر! ما بازی به بازی جلو می‌رویم. تازه هفته چهارم است و تیم ما هم فوق‌العاده جوان است. سعی کردیم به بچه‌ها بگوییم سعی کنند از فوتبال لذت ببرند و پتانسیل خود را در زمین نشان دهند.

مجتبی حسینی درباره غایبان تیمش در دیدار با ذوب‌آهن و همچنین شکایت باشگاه سایپا از تیم پیکان در دادگاه CAS خاطر نشان کرد: ما فقط آقای فلاح را به دلیل فوت مادرش در خدمت نداریم. درباره شکایت سایپا در CAS هم ما هیچ اطلاعی نداریم.

وی در واکنش به سؤالی درباره سابقه‌اش در کار با بازیکنان جوان نیز توضیح داد: ما به کار جوانان اعتقاد داریم. امیدوارم امسال بچه‌ها بتوانند قابلیت‌های خود را نشان دهند و سال خوبی را داشته باشیم.

«سال گذشته شما به داوری‌ها اعتراض داشتید، به نظرتان در فصل جاری شرایط داوری‌ها چطور بوده است؟»، سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال گفت: در سه بازی قبل داوری‌ها خوب بوده است و خوشبختانه داوران در این فصل آماده‌تر هستند و شرایط بهتری دارند. امیدوارم این شرایط تداوم داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb8nw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسینی: تیم جوانی هستیم اما پخته بازی می‌کنیم/ مقابل تراکتور ناامید نشدیم