تاریخ انتشار: 1400/08/22 15:50
کد خبر: 30339

گزارش عجیب در مورد طارمی؛ اجازه بدهید باور نکنیم

تیم ملی کشورمان عصر پنجشنبه در نبردی بسیار حساس به مصاف لبنان رفت و به سختی با نتیجه دو بر یک برابر این تیم پیروز شد.
گزارش عجیب در مورد طارمی؛ اجازه بدهید باور نکنیم

این اتفاق در حالی رخ داد که فضای اطراف تیم به شکل بی‌سابقه‌ای پر از حاشیه است. نقش اول این جنجال‌ها هم کسی نیست جز مهدی طارمی. مهاجم ایرانی و موفق پورتو بعد از علنی کردن اختلافاتش با دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد. البته کادرفنی برای ختم صلح‌آمیز ماجرا تلاش کرد، اما طارمی حتی جواب تلفن دراگان اسکوچیچ و کریم باقری را نداد. این داستان در محافل فوتبالی سر و صدای بسیار زیادی راه انداخته و ورود و جبهه‌گیری برخی چهره‌های نامدار مثل علی دایی و خداداد عزیزی (عمدتا به سود طارمی) فشار وحشتناکی را متوجه کادرفنی تیم ملی کرده است.

در این شرایط اما یک روزنامه پرتغالی ادعای بسیار عجیب و بزرگی مطرح کرده که اگر درست باشد، به معنای واقعی کلمه غم‌انگیز است. این بخش از گزارش نشریه معتبر آبولا را بخوانید: «به نظر می‌رسد اختلاف بین طارمی و اسکوچیچ تا حل شدن فاصله زیادی دارد و همه اخبار حکایت از این دارد که هواداران ایرانی نسبت به آینده نگران هستند. طارمی به رئیس فدراسیون ایران (شهاب‌الدین عزیزی خادم) اعلام کرده تا زمانی که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی باشد، دیگر به تیم ملی برنمی‌گردد. اسکوچیچ نیز به نوبه خود آشکارا در مورد میزان قدرت خود در این ماجرا با مقامات فدراسیون صحبت و از حمایت آنها استقبال کرده و اکنون به دنبال پیروزی در بازی‌های بعدی و حذف هر گونه سناریوی وابستگی به مهاجمی است که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های قاره آسیا محسوب می‌شود.»

اینکه آیا گزارش آبولا صحت دارد یا نه، روشن نیست. متاسفانه اما این چند روز هر شایعه‌ای که در مورد طارمی شنیدیم درست از آب در‌آمد. عجیب اینکه خود این بازیکن فعلا در مقابل تمام این مسائل سکوت کرده و هیچ توضیحی به افکار عمومی نمی‌دهد. در هر صورت اگر واقعا طارمی چنین شرطی برای بازگشت به تیم ملی گذاشته باشد، خیلی باید برای او متاسف باشیم. گذشته از اینکه چنین رویه‌ای در فوتبال حرفه‌ای جهان مطلقا مرسوم نیست و طارمی حتی یک سر سوزن نمی‌تواند تصور تکرار چنین رفتاری را در باشگاه پورتو داشته باشد، بهتر است بدانیم این تیم ملی «ایران» است و فارغ از نام مربی و رئیس فدراسیون و بقیه مسائل، همه باید برای بالا نگه داشتن پرچم کشورمان در آن تلاش کنند. همه هیاهوهای این چند روز به کنار، اما کاش دست‌کم این گزارش آخر درست نبوده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz5nq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسکوچیچ: به طارمی نیاز داریم اما باید به ارزش‌ها احترام می‌گذاشتیم