تاریخ انتشار: 1400/08/22 16:28
کد خبر: 30338

فرصت بازسازی برای یحیی/ پرسپولیس؛ راضی از تعطیلی

پرسپولیسی‌ها از فیفادی قبلی خیلی شاکی بودند؛ به این دلیل که 2 مسابقه تیم ملی ایران برابر امارات و کره‌جنوبی مانع از آغاز بموقع مسابقات لیگ برتر شد و آنها ناچار شدند با ناآمادگی به مصاف الهلال عربستان بروند.
فرصت بازسازی برای یحیی/ پرسپولیس؛ راضی از تعطیلی

این بار اما فیفادی برای سرخ‌ها کاملا به موقع از راه رسید. قطعا پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که بابت وقفه در انجام ادامه مسابقات لیگ برتر سود می‌برد. سرخ‌ها در4 بازی ابتدایی فصل عملکرد چندان خوبی نداشتند. آنها 2 پیروزی برابر نساجی و فولاد به‌دست آوردند، اما در عین حال برابر آلومینیوم شکست خوردند و به گل‌گهر هم مساوی دادند. کنار هم قرار دادن این مسابقات و باخت فجیع به الهلال عربستان نشان می‌دهد وضع برای سرخ‌ها خوب نبوده است.

در نتیجه طبیعی است که این تیم از تعطیلی استقبال کند.یحیی گل‌محمدی در آخرین مسابقه سرخپوشان برابر نساجی بازی با 3 دفاع را تست کرد و حالا در وقفه جاری، می‌تواند این سیستم را جا بیندازد. به علاوه سرخپوشان از نظر بدنی هم شرایط خوبی نداشتند، اما شاید 2 هفته دوری از بازی‌ها کمک کند وضع آنها در این زمینه بهتر شود. پرسپولیس بعد از تعطیلات باید کمربندش را برای برگزاری 4 بازی بعدی که منتهی به داربی تهران است سفت ببندد. این تیم با ازسرگیری رقابت‌ها به‌ترتیب باید به مصاف مس رفسنجان، نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران برود که اصلا برنامه آسانی نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrqzr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


3 امتیاز تا برگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی

پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به تقویت دارد /استقلال و سپاهان نسبت به دو سال قبل قدرتمندتر شده‌اند
کرمانی‌مقدم: بازیکنان در اراک استرس داشتند و تیم همیشگی نبودند