تاریخ انتشار: 1400/08/23 11:16
کد خبر: 30302

ساخت خط دفاعی مطمئن در پیکان

پیکان در 4 هفته سپری شده با مجتبی حسینی نمایش خوبی در برابر حریفان داشت و با کسب 10 امتیاز به خوبی به سیر صعودی فصل گذشته ادامه داد.
ساخت خط دفاعی مطمئن در پیکان

این تیم بعد از کسب عنوان هفتمی در فصل گذشته حالا می رود جایگاه بهتری را در جدول رده بندی تجربه کند و در چهار هفته ابتدایی در حد یک تیم مدعی نشان داده است. مهمتر از کسب سه پیروزی و یک تساوی در 4 بازی ابتدایی و کسب 10 امتیاز نمایش خوب تیم پیکان در فاز دفاعی بود بطوریکه در 3 بازی گل نخورد و در مسابقه دیگر هم تنها یک بار دروازه تیم تهرانی باز شد. هم چنین پیکان تا به این جای کار 5 گل زده و معدل گل زده این تیم در هر بازی بیش از یک گل بوده و این به خودی خود نشان می دهد تاکتیک این تیم برای رسیدن به گل و سه امتیاز بازی دفاع و ضد حمله نیست و سعی می کند با تعدد حملات ترکیب راه دروازه حریف را پیدا کند. با این نمایش در خط دفاعی و هم چنین میل برای گلزنی پیکان می تواند موفقیت های خود را در هفته های آتی تکرار کند.

اما مجتبی حسینی برای رسیدن به این خط دفاعی مطمئن بازیکنان توانمندی را به خط دفاعی تیمش اضافه کرده است. او در قلب خط دفاعی و در کنار نادر محمدی که پیش تر هم در پیکان بوده از بهروز نوروزی فرد بهره می برد. مدافعی که در تیم شاهین شهرداری بوشهر بازی می کرد و به همراه مجتبی حسینی راهی نفت مسجد سلیمان شد. او در ابتدای فصل یک بار دیگر با فراخوان مجتبی حسینی شاگرد این مربی شد. مدافعی که اکنون در زمره مدافعان باتجربه فوتبال کشور به شمار می رود و با روندی که در پیش گرفته به طور حتم آینده روشنی پیش رو خواهد داشت.  سرمربی پیکان بازیکن دیگری که به خط دفاعی پیکان اضافه کرده فرهاد کرمانشاهی می باشد. دروازه بانی که در تیم سابق مجتبی حسینی یعنی نفت مسجد سلیمان نشان داد دروازه بان مطمئنی هست. او بعداز رقابت با احمد گوهری و کنار زدن او بارها و بارها در ترکیب نقت مسجد سلیمان نشان داد که می تواند یک دروازه بان خوب و قابل اعتماد باشد و او هم همانند بهروز نوروزی فرد آینده روشنی دارد و در آینده از این دو بازیکن بیشتر خواهیم شنید. البته که این نمایش مرهون تلاش های امیر حسین جدی و امیر حسین غلامی که در راست و چپ خط دفاعی به میدان می روند و هم چنین هافبک های دفاعی و در نهایت دفاع تیمی هم هست؛  چرا که در فوتبال امروز تیم حمله می کند و تیم دفاع می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d5vv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی حسینی سرمربی پیکان شد