تاریخ انتشار: 1400/08/23 17:10
کد خبر: 30284

تاوان سنگین سرکشی بد موقع طارمی

مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو پرتغال به دلیل حواشی که داشت با تنبیه انضباطی دراگان اسکوچیچ مواجه شد و به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا دو بازی حساس و مهم تیم ملی مقابل لبنان و سوریه را در مقدماتی جام جهانی از دست بدهد.
تاوان سنگین سرکشی بد موقع طارمی

طارمی حواشی را از روزی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را به دست گرفت شروع کرد و هر بار که ملی پوشان ایرانی نتیجه می‌گرفتند او به سرمربی تیم ملی طعنه می‌زد و از کی روش سرمربی سابق تیم ملی به نوعی حمایت می‌کرد و کار تا جایی پیش رفت که یکی دو هفته قبل علنی مقابل اسکوچیچ جبهه گرفت و با تنبیه انضباطی روبرو شد.

تیم ملی حالا بدون طارمی لبنان را شکست داده و 3 امتیاز سرنوشت ساز را در راه رسیدن به جام جهانی قطر کسب کرده است اما سوال اینجاست که در این ماجراها چه کسی ضرر کرده است؟ اسکوچیچ که تیمش برده و امروز نزد فوتبال دوستان ایرانی محبوب تر از قبل است و در ابرها سیر می‌کند اما طارمی با این اتفاقات زیر تیغ منتقدان قرار گرفته که استرس ملی پوشان در بازی با لبنان به خاطر حواشی بود که او برای تیم ملی به وجود آورده است تا لبنان تیمی که در آسیا درجه 3 محسوب می‌شود به سد محکمی برای ما تبدیل شود و در لحظات پایانی باخت را با پیروزی مقابل این تیم عوض کرد و اگر حواشی طارمی نبود چه یسا که خیلی راحت تر لبنان را شکست می‌دادیم و برای کسب این 3 امتیاز اینقدر زجر نمی‌کشیدیم.

سوال از طارمی این است که استاد بعد از این همه حواشی چه چیزی به دست آوردی؟ شما امروز دور از تیم ملی و از طریق تلویزیون هنرنمایی ملی پوشان ایرانی را تماشا می‌کنی و اسکوچیچ با تصمیم حرفه‌ای که گرفت هم بازی را برد و هم به خاطر صیانت از پیراهن تیم ملی مورد تمجید علاقمندان به فوتبال در ایران قرار گرفته است اما تو چه چیزی به دست آوردی؟ نه اینکه بعد از این دیدار که به خاطر حواشی شما بیش از حد حساس شده بود مورد سرزنش هواداران فوتبال قرار گرفتی و مردم دوباره یاد ماجرای خیریت افتادند؟

مهدی طارمی باید متوجه شود که هرگز بزرگتر از تیم ملی یا سرمربی تیم ملی نیست هر چند که او در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو به غول هایی مثل یوونتوس، چلسی و لیورپول گل زده باشد. طارمی باید بفهمد اگر به قول علی دایی یک چوب هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد باید اطاعت کند و هرگز دنبال سرکشی نباشد و پا را از حیطه خودش فراتر نگذارد.

طارمی امروز و با حواشی که به وجود آورده تنهاتر از همیشه است و شاید خیریتی در این اتفاقات باشد تا در این روزها به اتفاقات گذشته فکر کند و از آنها درس بگیرد تا در آینده از این اشتباهات مرگبار مرتکب نشود چرا که اگر او دنبال پیشرفت در فوتبال اروپا است و دوست دارد در تیمی بزرگتر از پورتو بازی کند باید بفهمد که مربیان شاغل در فوتبال اروپا هرگز مقابل چنین اتفاقاتی کوتاه نمی‌آیند و سرکشی در چنین تیم هایی ممکن است باعث نابودی فوتبال او در قاره سبز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwrne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطاب به حامیان طارمی؛ پشت تیم باشید، نه بازیکن!