تاریخ انتشار: 1400/08/27 15:49
کد خبر: 30059

بیانی:استقلال و نساجی بازی زیبایی به نمایش می گذارند/فردا خاطراتم در آزادی زنده می شود

مربی تیم فوتبال نساجی قبل بازی تیمش برابر استقلال گفت: اولین مساله فوتبال، داشتن یک زمین خوب است و ما از زمین بازی محروم هستیم.
بیانی:استقلال و نساجی بازی زیبایی به نمایش می گذارند/فردا خاطراتم در آزادی زنده می شود

شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی بعد از ظهر روز پنج شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و قهرمان آسیا شده است و شرایط خوبی دارد. استقلال تیم قابل احترامی است و امیدوارم ما در مقابل این تیم بازی قابل قبولی ارائه دهیم و هوادران ۲ تیم را خوشحال کنیم. اولین مساله فوتبال، داشتن یک زمین خوب است و ما از زمین بازی محروم هستیم. دوستان به ما گفتند پیگیر هستیم اما همچنان این مشکل حل نشده است و این مساله باعث شده است در تهران تمرین کنیم. من از مسئولان قائمشهر خواهش می‌کنم پیگیر زمین تمرین باشند و ما هم به خاطر این مساله، شرایط فوتبالی ما ضعیف شده است. در زمین خراب نمی‌شود بازی خوبی ارائه داد و ما می‌خواهیم زمین خوبی داشته باشیم.

او درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما سرمربی و کاپیتان تیم خود را در اختیار نداریم و محمد قربانی را هم در اختیار نداریم. ما ۲ بازیکن مصدوم هم داریم و بقیه بازیکنان تیم هم می‌توانند بازی کنند.

بیانی افزود: ما یک فوتبال خوب مقابل استقلال پیاده خواهیم کرد. استقلال تیم بزرگی است و حریف آسانی برای ما نیست. ما سعی کردیم عملکرد خوبی برای این بازی داشته باشیم. امتیاز این بازی خیلی به درد ما خواهد خورد. من فکر می‌کنم ما بازی زیبایی را شاهد باشیم.

مربی نساجی در پایان گفت: من شرایط استادیوم آزادی را کامل درک می‌کنم و خاطرات زیادی با استقلال دارم و با این تیم قهرمان‌ آسیا شدم. هیچ وقت این خاطرات فراموش نمی‌شود و خوشحالم مقابل تیمی قرار می‌گیرم که خاطرات خیلی خوبی با آن دارم. ما دوست داریم فوتبال زیبایی را شاهد باشیم و فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم.
دو تیم استقلال و نساجی مازندران فردا (جمعه) در ورزشگاه آزادی، ساعت 18 به مصاف هم می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koww8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 زمان نشست خبری مجیدی و مربی نساجی مشخص شد