تاریخ انتشار: 1400/08/28 00:50
کد خبر: 30030

اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر/ حفظ صدرنشینی سخت ترین کار فرهاد

پس از تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر، مسابقات دوباره از امروز استارت می خورد که بازی های حساسی پیش روی تیم خواهد بود. یکی از این بازی‌ها، دیدار استقلال صدرنشین با نساجی رده دهمی است که آبی ها تهرانی برای حفظ جایگاه فعلی و قرمز های قائمشهری برای بازگشت‌ به لیگ تلاش می کنند.
اختصاصی/ استقلال - نساجی قائمشهر/ حفظ صدرنشینی سخت ترین کار فرهاد

استقلال که در دیدار قبلی مقابل فجرسپاسی سه امتیاز شیرین را با یک امتیاز عوض کرد، دوست ندارد بازی با نساجی نیز به چنین سرنوشتی گرفتار شود و در ورزشگاه آزادی امتیاز از دست بدهد. شاگردان مجیدی با یک ریکاوری درست و حسابی پا به مسابقه ای می گذارند که اگر امتیازی را از دست بدهند، احتمالا صدر جدول را نیز از دست خواهند داد. در حال حاضر تیم های پیکان، سپاهان، گل گهر و آلومینیوم اراک در یک قدمی استقلال قرار گرفته‌اند که منتظر کوچکترین لغزشی از سوی این تیم هستند تا صدر جدول را تصاحب کنند.

در سوی مقابل نساجی پس از شروع خوب، خیلی زود دچار افت شد تا ساکت الهامی نیز یک بار استفا صوری بدهد و بعد به تیم برگردد و با محرومیت شش جلسه ای مواجه شود! محرومیتی که حتی زودتر از این می‌توانست به سراغ الهامی بیاید، ولی پس از کلی تاخیر در نهایت گریبان این مربی پر حاشیه را گرفت که بازی با استقلال نه او در تیم حضور خواهد داشت و نه مسعود شجاعی کاپیتان نساجی که این بازیکن نیز به دلیل‌ درگیری لفظی با داور غایب خواهد بود. البته نساجی مقابل تیم های بزرگ خیلی جسورانه بازی کرده و اگر هم روزی بازنده بوده، بازنده سربلندی لقب گرفته است. ناگفته نماند، خبر می‌رسد وریا غفوری کاپیتان استقلال نیز احتمالا به این مسابقه نرسد که اگر این اتفاق رخ دهد، هر دو تیم بدون کاپیتان های اول شان به مصاف هم خواهند رفت.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bexb5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 جشن اسلامی مقابل آبی ها خراب شد

سیستم «ایتالیایی» استقلال تکمیل شد!؟
خارجی‌های استقلال و نیازهای فرهاد؛