تاریخ انتشار: 1400/08/28 13:04
کد خبر: 30020

گره خوردن سرنوشت‌ فرهاد مجیدی و ساکت الهامی به یکدیگر

فرهاد مجیدی جمعه برای چهارمین بار در زمین مسابقه، روبروی ساکت الهامی یکی از رقیبانش برای نشستن روی نیمکت استقلال قرار می‌گیرد.
گره خوردن سرنوشت‌ فرهاد مجیدی و ساکت الهامی به یکدیگر

 فرهاد مجیدی، گزینه ثابت استقلالی‌ها برای جانشینی مربیان‌شان در سه فصل گذشته بوده است. این فصل او پس از سه بار انتخاب به عنوان مربی جانشین، توانست از ابتدای فصل روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند. ساکت الهامی هم، شرایط مشابه او را تجربه کرده و پس از دو بار انتخاب به عنوان مربی جانشین در تراکتور و نساجی، این فصل از ابتدای لیگ در قائمشهر تیمش  را هدایت می‌کند. نکته مهم آن‌ها اما، گره خوردن سرنوشت‌شان به یکدیگر است.

فرهاد مجیدی سه مقطعی که روی نیمکت استقلال نشسته، دو بار به فینال جام حذفی رسیده و در هیچکدام، نتوانسته برنده مسابقه باشد. اولین کسی که فرصت رسیدن مجیدی به جام را گرفت، ساکت الهامی بود. استقلال سال 1399، در فینال جام حذفی روبروی تراکتور قرار گرفت و 3-2 شکست خورد. این بازی، اولین تقابل دو مربی محسوب نمی‌شد. الهامی همان فصل در لیگ برتر هم روبروی استقلال قرار گرفت و در ورزشگاه آزادی این تیم را متوقف کرد.

اولین پیروزی مجیدی مقابل الهامی، خارج از زمین مسابقه رقم خورد. نیم فصل لیگ بیستم، استقلالی‌ها پس از برکناری محمود فکری سراغ انتخاب یک مربی جدید رفتند. مجیدی، گزینه اول آن‌ها بود و الهامی، به عنوان دومین گزینه پای میز مذاکره نشست. او حتی مجتبی جباری را به عنوان دستیارش معرفی کرد. در نهایت، مجیدی برنده این نبرد بود و به عنوان سرمربی تازه استقلال انتخاب شد. مدت کوتاهی بعد، او در زمین هم توانست الهامی را ببرد. الهامی که به نساجی رفته بود و با این تیم نتایج خوبی می‌گرفت، در قائمشهر 3-1 به استقلال و مجیدی باخت.

بازی این هفته استقلال و نساجی، راند پنجم نبرد این دو مربی است. الهامی می‌تواند صدرنشینی را از استقلال بگیرد و حتی در صورت پیروزی، به نیمه بالای جدول برگردد. ماموریتی که در ورزشگاه آزادی، سخت به نظر می‌رسد. مجیدی هم قصد دارد با شکست دوباره الهامی، نشان دهد شایسته‌ترین فرد برای نیمکت استقلال است. او برای رسیدن به جام، این بار نباید هیچ لغزشی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzdzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلم قرمز مجیدی روی چند بازیکن دیگر به جز مظاهری برای دیدارفردا

سیستم «ایتالیایی» استقلال تکمیل شد!؟
خارجی‌های استقلال و نیازهای فرهاد؛