تاریخ انتشار: 1400/08/28 13:39
کد خبر: 30018

اختصاصی/ فولاد خوزستان - هوادار/ اولین دستپخت جواد لالیگایی مقابل رضای اقای گل

امروز پنج مسابقه دیگر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در شهرهای مختلف برگزار می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها فولاد خوزستان به مصاف هوادار تهران می رود. این مسابقه اولین حضور جواد نکونام بر روی نیمکت فولاد است که باید به مصاف تیم رضا عنایتی برود.
اختصاصی/ فولاد خوزستان  - هوادار/ اولین دستپخت جواد لالیگایی مقابل رضای اقای گل

باشگاه فولاد خوزستان که در شروع فصل با جواد نکونام قطع همکاری کرد و عبدالله ویسی را بر روی نیمکت تیم قرار داد، خیلی زود پشیمان شد و مجددا به سراغ نکونام رفت و او را به تیم بازگرداند تا یکی از عجیب ترین اتفاقات فوتبال در باشگاه پولدار خوزستانی رقم بخورد!

با این حال نکونام که خودش هم به خوبی می دانست، خیلی زود به خوزستان برمی‌گردد و سرمربی فولاد می شود، در اولی مسابقه باید به مصاف هوادار تهران‌ برود. هوادار از یک مربی جوان استقلالی به نام رضا عنایتی برخوردار است که پس از دو شکست متوالی خیلی زود خودش را پیدا کرد و ۴ امتیاز گرفت تا به لیگ برگردد و نشان دهد، نمی خواهد میهمان یک ساله لیگ باشد و برای ماندن در سطح اول فوتبال برنامه بلند مدتی دارد.

حال شاگردان "رضای اقای گل" به مصاف " جواد لالیگایی" می روند تا یکی از بازی های سخت لیگ را تجربه کنند. این مسابقه هم برای نکونام از اهمیت خاصی برخوردار است که نمی خواهد کارش را با شکست شروع کند، چون‌ او هم می خواهد نشان‌ دهد، همان فولاد سخت بباز را در همین دو هفته‌ اخیر جمع و جور کرده و هم برای کسب سهمیه و شاید هم قهرمانی برنامه دارد. جالب اینجاست همین فولاد نیز پس از دو شکست، خیلی زود به خودش آمد و یک پیروزی و یک تساوی گرفت تا به لیگ برگردد، اما این دو بازی برای مدیران فولاد راضی کننده‌ نبود چون آنها خیلی زود دست به کار شدند و به سمت همان مربی رفتند که همین چند وقت پیش برکنارش کرده بودند!

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb8by

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی: نکونام یک مربی آگاه و بادانش است