تاریخ انتشار: 1400/08/28 15:33
استویان ورانیش به تهران می آید؟
کد خبر: 30013

ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال!

یک وب سایت از کشور بوسنی و هرزگوین مدعی شد که استویان ورانیش بازیکن 35 ساله در راه پیوستن به استقلال است.
ادعای عجیب؛ بازیکن 35 ساله در راه استقلال!

وب سایت sportsport کشور بوسنی در خبری عجیب مدعی شد که استویان ورانیش بازیکن 35 ساله تیم بوراتس بانیا لوکا قهرمان فصل گذشته بوسنی در آستانه پیوستن به استقلال است. این رسانه نوشته است: ورانیش در حال امضای قرارداد با قهرمان هشت دوره از لیگ ایران است که مدت ها منتظر قهرمانی بوده است. پیشنهادی که از کشور هند به دست ورانیش رسید، به اندازه کافی خوب نبود. بازیکن سابق تیم ملی بوسنی و هرزگوین ظاهرا در استقلال به کار خود ادامه خواهد داد.

 

استویان اخیراً تیم بوراتس بانیا لوکا را ترک کرد و اطلاعات اولیه این بود که این بازیکن راهی تیمی از کشور هند می شود اما ایستگاه جدید او احتمالا ایران خواهد بود. این اطلاعات از منابع نزدیک به این بازیکن به ما داده شده است. ورانیش بازیکن کلیدی قهرمان فصل گذشته لیگ بوسنی و بهترین گلزن لیگ بود، اما ناگهان خبر خروج او از بانیا لوکا رسید.

 

او حالا در یک چالش خارجی جذاب دیگر راهی ایران می شود و آمدنش می تواند استقلال را در رسیدن به اهدافش و کسب عنوانی که هواداران این تیم مدت ها منتظرش بودند کمک کند.  SportSportبه طور غیر رسمی متوجه شد که این بازیکن امروز باید معاینات پزشکی را انجام دهد و به عضویت استقلال درآید اما باید منتظر تایید رسمی یان اخبار باشیم.

 

2

 

استقلال باشگاهی از تهران است و در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کند و در حال حاضر با 10 امتیاز پس از 4 بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و مشخص است که جاه طلبی های مشخصی برای قهرمانی دارد که جای تعجب نیست چرا که ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که 8 بار قهرمان لیگ ایران شده و در زمان بازی هایش، 80 هزار هوادار در استادیوم آزادی حضور پیدا می کنند. این تیم در سال های دور دو قهرمانی آسیایی را نیز کسب کرده است.

لازم به ذکر است که این بازیکن طی روزهای گذشته توانست قراردادش را با باشگاه بوراتس بانیا لوکا فسخ کند و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود. پست این بازیکن مهاجم است و باید دید این اخبار تا چه میزان صحت دارد. پیش از این عنوان شده بود که آبی ها به دنبال جذب یک هافبک بازیساز هستند. ضمن اینکه ورانیش چند روز پیش صفحه رسمی باشگاه استقلال را فالو کرد و روز گذشته تصاویری از سفر و بلیط شرکت هواپیمایی قطر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

3

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqoqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت هواداران فوتبال به ورزشگاه‌ها