تاریخ انتشار: 1400/08/28 22:40
کد خبر: 29984

رضایی: استقلال اینقدر بزرگ است که نیاز به نجات من ندارد

دروازه‌بان استقلال گفت این باشگاه اینقدر بزرگ است که نیازی به نجات او ندارد.
رضایی: استقلال اینقدر بزرگ است که نیاز به نجات من ندارد

علیرضا رضایی پس از اینکه برای اولین بار در دیداری رسمی در دروازه استقلال ایستاد، درخصوص تساوی صفر- صفر آبی‌ها مقابل نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم که تماشاگران در اولین بازی من حضور داشتند و این حس را با هم تقسیم کردیم. آنها به من لطف دارند، اما متأسفانه نتوانستیم پیروز شویم. امیدوارم بازی‌های بعدی به پیروزی ما ختم شود.

وی در مورد مهار زیبایی خود که استقلال را نجات داد، عنوان کرد: این لطف خداست. من نمی‌توانم استقلال را نجات بدهم و این باشگاه اینقدر بزرگ است که نیاز به نجات من ندارد. خودم لذت بردم و امیدوارم هواداران نیز از این بازی زیبا لذت برده باشند. مدافعان استقلال هم به‌عنوان برادران بزرگتر به من کمک کردند. از آنها، فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور که در مدت اخیر مرا شرمنده کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کردم به این سرعت به ترکیب اصلی این تیم برسد یا خیر، گفت: تصورات من در هر چیز فراتر است. اتفاق بزرگی برای من رخ داد و از مجیدی و غلامپور که به من اطمینان دادند، تشکر می‌کنم. خوشحالم که در استقلال هستم.

رضایی در این خصوص که آیا در روزهای گذشته به او گفته شده بود که مقابل نساجی به میدان خواهد رفت یا خیر، خاطرنشان کرد: من درباره این موضوع خیلی فکر کرده بودم و تا حدی می‌دانستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwr58

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش دروازه‌بان استقلال به خبر جدایی اش
رضایی: منتظر تصمیم مجیدی و باشگاه هستم