تاریخ انتشار: 1400/08/28 23:19
کد خبر: 29980

رونمایی از کارگزار 600 میلیاردی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس این هفته از کارگزار خود رسما رونمایی خواهد کرد؛ اسپانسری که قرار است بودجه 600 میلیاردی به این باشگاه تزریق کند.
رونمایی از کارگزار 600 میلیاردی پرسپولیس

ماه هاست که تعهد مالی کارگزار قبلی پرسپولیس خاتمه یافته و چندی پیش نیز قرارداد طرفین به صورت رسمی اقاله و پایان یافت. از آن مدت تاکنون باشگاه پرسپولیس با موانعی دست و پنجه نرم کرده که مانع از این شده تا آنها به منابع مالی و اسپانسری مدنظر خود دست یابند و این موضوع ضمن ایجاد مشکلاتی از حیث مالی، باعث محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز شده است.

بازیکنان پرسپولیس از چندی پیش اعتراض خود را نسبت به عدم پرداخت مطالبات به مسوولان باشگاه اعلام کرده‌اند و از سویی دیگر نیز مدیران تیم در به در به دنبال تامین منابع لازم برای پرداخت مطالبات مربوط به بدهی گابریل کالدرون و همچنین کریستین اوساگوآنا هستند تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند و خواسته کادرفنی برای جذب نفرات مدنظر را دنبال کنند.

در این رابطه اما اکنون خبر از توافق نهایی این باشگاه با کارگزار و تایید آن از سوی وزارت ورزش به گوش می‌رسد. کارگزاری که با بودجه 600 میلیاردی قرار است این هفته از سوی باشگاه رسما رونمایی شود و شرایط همکاری طرفین برای تامین خواسته‌های یکدیگر دنبال شود. در صورت رقم خوردن این اتفاق که منابع نزدیک به باشگاه از قطعی شدن آن خبر می‌دهند، این باشگاه ضمن تامین بودجه لازم برای پرداخت بدهی‌ها و مطالبات کادرفنی و بازیکنان کنونی، شرایط مناسبی نیز برای پیشبرد اهداف خود دنبال خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egaka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدیدش مشخص شد