تاریخ انتشار: 1400/08/29 09:55
کد خبر: 29964

کادر فنی استقلال در استفاده از خارجی‌ها نباید عجله کند!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است جابه‌جایی‌های زیاد در خط حمله استقلال باعث آشفتگی و ناهماهنگی در ترکیب این تیم شده و کادر فنی آبی‌پوشان نباید در استفاده از بازیکنان خارجی عجله کند.
کادر فنی استقلال در استفاده از خارجی‌ها نباید عجله کند!

صادق ورمزیار درباره تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود به ویژه اینکه بعد از مدت‌ها با حضور محدود هواداران برگزار می‌شد، اما به لحاظ نتیجه‌گیری استقلال موفق نبود. شاگردان مجیدی در فاز هجومی نمایش خوبی نداشتند و موقعیت‌ها را از دست می‌دادند. اگر موقعیت گلی را که ژستد در نیمه اول داشت به گل تبدیل می‌کرد، استقلال با آرامش بیشتری کار را دنبال می‌کرد.

وی ادامه داد: کادر فنی استقلال و در رأس آنها فرهاد مجیدی نباید در استفاده از بازیکنان جدید به ویژه خارجی‌ها عجله کند. سرمربی استقلال هنوز ترکیب اصلی‌اش را نشناخته و تغییرات در سیستم و ترکیب تیم باعث شده است که استقلال در گلزنی و نتیجه‌گیری در دو بازی گذشته موفق نباشد. به عقیده من ارسلان مطهری می‌تواند در خط حمله بیشتر بازی کند. این بازیکن هر وقت بازی کرده است به استقلال کمک کرده و تاثیرگذار بوده است. در صورتی که از زمانی که یامگا به تیم اضافه شده است استقلال در استفاده از بازیکنان در خط جلو جابه‌جایی زیادی داشته است و این جابه‌جایی باعث شده که تیم اُفت کند.

بازیکن پیشین استقلال افزود: مجیدی می‌تواند آرام آرام بازیکنان جدید مثل یامگا و ژستد را به ترکیب اضافه کند تا هم این دو بازیکن با سایر نفرات هماهنگ شوند و هم اینکه ترکیب تیم به یک باره تغییر نکند و بازیکنان دچار ناهماهنگی نشوند. استقلال نفرات خوبی دارد و می‌تواند به مرور و با گذشت زمان به آمادگی و هماهنگی صد درصد برسد، همانطور که گفتم کادر فنی در استفاده از خارجی‌ها نباید عجله کند، چون این مسئله باعث آشفتگی در ترکیب و سیستم بازی استقلال می‌شود.

ورمزیار با اشاره به مشکلات خط دفاعی استقلال تصریح کرد: علاوه بر ناهماهنگی در خط حمله، استقلال مشکلاتی هم در خط دفاع و به ویژه عمق دفاع دارد. در بازی با نساجی هم ما دیدیم که حریف ضدحملات خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد و عمق دفاع استقلال آسیب‌پذیر بود که خوشبختانه به گل نرسیدند. باید این ایراد هم تا دربی و بازی مقابل پرسپولیس برطرف شود، چون ممکن است که در آن بازی دیگر فرصت جبرانی نباشد.

وی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: حضور تماشاگران به همه کسانی که در ورزشگاه بودند، انگیزه داده بود. از بازیکنان دو تیم تا نفراتی که روی نیمکت بودند با اشتیاق بیشتری کار می‌کردند. استقلال این فرصت را داشت تا پس از مدت‌ها با حضور هوادارانش به پیروزی برسد که این اتفاق نیفتاد. به هر حال نزدیک به دو سال بود که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شد و همه تیم‌ها و هواداران دوست داشتند که این اتفاق بیفتد و بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. حضور هواداران برای ما که از خانه هم بازی‌ها را نگاه می‌کنیم جذابیت بیشتری دارد. در واقع فوتبال با حضور هواداران لذت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p96ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورمزیار: باید جایگاه مدیرعامل و سرمربی در استقلال حفظ شود

سیستم «ایتالیایی» استقلال تکمیل شد!؟
خارجی‌های استقلال و نیازهای فرهاد؛