تاریخ انتشار: 1400/09/03 14:15
کد خبر: 29730

مهاجمان پرسپولیس زودتر باید میخ خود را بکوبند

علی علیپور که با اصرار فراوان و با قصد پیشرفت راهی فوتبال اروپا شد، طی یک سال گذشته مدام نسبت به شایعه بازگشتش به پرسپولیس موضع منفی سفت و سخت می‌گرفت.
مهاجمان پرسپولیس زودتر باید میخ خود را بکوبند

 او مدعی بود حالا حالاها در اروپا کار دارد و باید خودش را نشان بدهد. ماریتیمو در لیگ پرتغال تیم ضعیفی است و خود علیپور هم آنجا زیاد گل نمی‌زند. حتی گاهی پیش آمده که او در مسابقات تیمش نیمکت‌نشین باشد. مجموعه این شرایط باعث شده حداقل روی کاغذ شرایط برای این بازیکن خیلی فوق‌العاده به‌نظر نرسد، اما او همیشه اصرار داشت که می‌جنگد و حقش را می‌گیرد. حالا اما با انتشار شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس در پنجره زمستانی، او مواضعش را تعدیل کرده و از آرزوی بازی دوباره با پیراهن این تیم و... سخن گفته است.
به‌نظر می‌رسد علیپور از شرایط خودش در ماریتیمو خسته شده است. اگر این مسئله جدی باشد، بازگشت او می‌تواند تهدیدی برای مهاجمان پرسپولیس مخصوصا عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی تلقی شود. این دو بازیکن البته هر کدام در فصل جدید 2 گل زده‌اند، اما به‌خودی خود هم حضوری نامنظم در ترکیب تیم داشته‌اند. خود یحیی گل‌محمدی سردرگم است که تیمش را با چه سیستمی به زمین بفرستد، یک مهاجم نوک داشته باشد یا 2 تا و از کدام یک از این نفرات استفاده کند. حالا تصور کنید علیپور هم به این معادله اضافه شود؛ قطعا اوضاع به سود عیسی و عبدی نخواهد بود و آنها تا دیر نشده باید میخ خود را محکم بکوبند.
در بازی اخیر پرسپولیس برابر مس رفسنجان این عیسی آل‌کثیر بود که بخت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. او نه‌تنها موفق به گلزنی نشد، بلکه 2 فرصت خوب را از دست داد و مخصوصا به‌خاطر اصرار آماتورش برای زدن پنالتی تیم مورد انتقاد قرار گرفت. با اینکه مهدی ترابی پنالتی‌زن اول قرمزها محسوب می‌شود، عیسی اصرار داشت ضربه را خودش بزند و نزدیک بود این کشمکش به قیمت از کف رفتن تمرکز ترابی تمام شود. با این شرایط شاید آل‌کثیر مسابقه بعدی را از روی نیمکت شروع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bebv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط تیره‌های جدول؛ از ناکامی پرسپولیس در کلین‌شیت تا رکورد صددرصد گلزنی استقلال