تاریخ انتشار: 1400/09/03 20:07
کد خبر: 29709

حاشیه دیدار پرسپولیس - صنعت نفت| تشویق شدید پس از ۲ سال دوری/ حضور ۲۰ هوادار آبادانی در آزادی

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به شدت تیم خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان مورد تشویق قرار دادند.
حاشیه دیدار پرسپولیس - صنعت نفت| تشویق شدید پس از ۲ سال دوری/ حضور ۲۰ هوادار آبادانی در آزادی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 18 امروز (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه پس از حدود دو سال، به هواداران پرسپولیس اجازه حضور در ورزشگاه آزادی داده شده است.

* هر چند در برخی از قسمت‌های سکوهای روبه‌روی جایگاه شاهد تجمع تماشاگران هستیم، اما نظم نسبتاً مناسبی روی سکوهای ورزشگاه آزادی برقرار شده و هواداران تا حدودی فاصله اجتماعی را رعایت کرده‌اند.

* در حالی که مسئولان برگزاری مسابقه پیش از این دیدار از فروش 5 هزار بلیت به هواداران خبر داده بودند، به نظر می‌رسد تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه بیش از این تعداد است.

* همانطور که پیش از مسابقه اعلام شده بود، تبلیغات محیطی ورزشگاه برای نخستین‌بار در دیدار خانگی سرخپوشان بر عهده باشگاه پرسپولیس قرار دارد و تبلیغات جدیدی از سوی کارگزار این باشگاه در ورزشگاه به نمایش در آمده است.

* هواداران پرسپولیس که پس از مدت‌ها اجازه حضور در ورزشگاه راه پیدا کرده بودند، به شدت بازیکنان و کادر فنی این تیم را مورد تشویق قرار دادند که با واکنش بازیکنان نیز این تیم همراه بود.

* سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت از لیست بازی خط خورده است، با لباس شخصی در کنار زمین حاضر شد و به شدت مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت. سیامک نعمتی دیگر بازیکن مصدوم سرخپوشان اما در لیست این تیم برای دیدار با صنعت نفت قرار دارد.

* حدود 20 هوادار تیم نفت آبادان نیز برای حمایت از تیم خودشان در ورزشگاه حضور دارند و زردپوشان آبادانی را در این بازی تنها نگذاشتند. هواداران در زمان گرم کردن شاگردان علیرضا منصوریان بازیکنان این تیم را تک به تک مورد تشویق قرار دادند.

* علیرضا منصوریان در مراسم اولیه بازی خوش‌و‌بش گرمی با گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس داشت. وحید امیری و عیسی آل‌کثیر نیز به سمت نیمکت صنعت نفت رفتند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی نظاره‌گر این مسابقه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkmxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلیت ۱۰۰ هزار تومانی برای بازی پرسپولیس