تاریخ انتشار: 1400/09/03 22:14
کد خبر: 29698

منصوریان:گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود/ حق ما این بود حداقل یک مساوی از این بازی بگیریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و بعد از یک بر صفر چند تعویض انجام دادیم که باعث شد بازی را در دست بگیرند.
منصوریان:گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود/ حق ما این بود حداقل یک مساوی از این بازی بگیریم

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و بعد از یک بر صفر چند تعویض انجام دادیم که باعث شد بازی را در دست بگیرند. وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنید زیاد فرصت گل نصیب تیم شما نمی‌شود ولی بازیکنی که به زمین فرستادیم تمام تلاش خود را کرد که گل بزنید اما حامد لک با هنرنمایی اجازه گلزنی نداد.

وی افزود: روی یک صحنه هم حریف خوش شانس بود. به پرسپولیس و هواداران نفت که در این سرما تیم ما را تشویق کردند تبریک می‌گویم. از رئیس فدراسیون می‌خواهم طوری برنامه ریزی کند که در بازی آینده هواداران ما هم در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند. هوادار به زیبایی فوتبال کمک می‌کند.

سرمربی نفت خاطرنشان کرد: در دقیقه 93 حق ما این بود گل بزنیم و حداقل یک مساوی از این بازی بگیریم. بعد از بازی از هواداران نفت تشکر کردیم چون آنها با برد تیمشان خوشحال می‌شوند و با باختشان اشک می‌ریزند. گلی که خوردیم تاکتیکی نبود و به دفاع تیم ما خورد.

منصوریان همچنین در نشست خبری در خصوص مسابقه اظهار داشت: روند بازی را می دانستیم به چه شکل جلو ببریم. سعی ما این بود توپ و میدان را به پرسپولیس بدهیم و از ورد بازیکنان این تیم به 18 قدم جلوگیری کنیم. از دور نگاه کردم، وقتی گل خوردیم توپ به ساق پای بازیکن ما خورد. نمی‌توانم بگویم که این اشتباه فردی بود ولی روی خوش شانسی پرسپولیس بود. جریان بازی به شکلی بود که تا دقیقه 70، 5 تعویض جوان خود را انجام بدهیم اما گل حریف روند فکری ما را تغییر داد.

وی تاکید کرد: پرسپولیش شانس آورد که توپ از پای لک رد شد و توپ به تیر دروازه خود و ضربه شروین بزرگ را هم لک به زیبایی مهار کرد. مهار امیری، ترابی و عالیشاه این شانس را به ما می‌داد که روند پرسپولیس را کند کنیم. در یک صحنه هم حریف به صحنه‌ای که توپ به تیر دروازه ما خورد که پیروانی به آن اعتراض داشت اما سرعت ضربه آنقدر زیاد بود که حتی اگر داور پشت دروازه هم داشتیم نمی‌توانست آن صحنه را ببیند. اگر لک به ما کمی شانس می‌داد بازی مساوی می‌شد.

سرمربی نفت ابادان تاکید کرد: به فوتبال ایران بابت حضور تماشاگرانش تبریک می‌گویم. برای ما اصلا مهم نبود که امروز 50 هزار نفر در ورزشگاه حضور می‌داشت. آنها جریان بازی را برای دقایقی عوض کردند ولی امیدوارم این فقط برای استقلال و پرسپولیس نباشد. تماشاگران نفت با عشق به ورزشگاه می‌آیند و آنها صبح با فوتبال بیدار شده و شب با همین رشته می‌خوابند. در مجموع به پرسپولیس تبریک می‌گویم ولی از بازیکنانم بسیار عالی بازی کردند، آنها به تمام مواردی که گفتیم عمل کردند و ان شاالله در بازی خانگی هوادارانمان را در استادیوم ببینیم.

سرمربی نفت آبادان در خصوص حضور سعید محمد در اردوی این تیم به همراه عزیزی خادم و اینکه رئیس فدراسیون نباید از نظر حرفه‌ای در اردوی یک تیم قبل از بازی حضور پیدا کند گفت: از نظر حرفه‌ای کار حرفه‌ای نبود و شما درست می‌گویید. رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس اول و سعید محمد به اردوی ما آمدند اما شما به نقطه ابهام این مساله نگاه نکنید. امروز این مسائل دیگر تاثیری در فوتبال نمی‌گذارد. حتی اگر دیروز پیشکسوتان پرسپولیس هم میهمان ما بودند در روند بازی تغییری ایجاد نمی‌شود. از آقایان سعید محمد و رئیس پخش و پالایش شرکت نفت که در اردوی ما حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. قرار شده با رفتن تفکرات 8 سال گذشته ایده‌های جدید به ما وارد شود. ما، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی تیم‌هایی هستیم که به کمک بیشتری نیاز داریم. اگر منابع مالی ما توسعه پیدا کند قطعا بازیکنان زیادی به فوتبال ایران معرفی می‌شد. شک و شبهه‌ای در این زمینه وجود نداشت و حتی اگر وزیر ورزش در اردوی پرسپولیس هم حاضر می‌شد تاثیری در بازی نداشت.

وی در خصوص کارت زردی که از داور گرفت گفت: نمی‌دانم در مورد داور چه بگویم، او انسان خوبی است و خوب قضاوت کرد. به او گفتم به خدا خطا نبود ولی به جان مادرم قسم خوردم ولی طوری جواب داد که اگر پاسخ او را روی کامپیوتر بگذارید آن هنگ می‌کند. او گفت چون جان مادرت را قسم خوردی به تو کارت می‌دهم. او خیلی خوب داوری کرد و در کل داوری سرحال و سر زنده قضاوت کرد. من از حرکت و جواب داور خنده‌ام گرفت. نمی‌توانم بگویم چون آن کارت را به من نشان داد بد قضاوت کرد. باید خودش را ببینم و از او سوال کنم دفعه آینده باید به چه کسی قسم بخورم که کارت ندهد، چون از او گلایه دارم.

منصوریان با اشاره به نقش هواداران آبادانی گفت: به جرات می گویم آنها با تیمشان زندگی می‌کنند.خودِ من هم هر وقت به تیمی بروم با هوادارانش زندگی می کنم. همیشه سال 60 را یادم می‌آید که یک هوادار بودم. زمانی که استقلال بازی ها را می برد سر حال به خانه می‌رفتیم و اتوبوس‌های دو طبقه را خیلی اذیت می‌کردیم! در آبادان هم با این تیم زندگی می‌کنم، یادم می‌آید روزی که به آبادان رفتم پیرمردی آمد و از من قول گرفت که بعد از چند وقت حرفی در مورد مسائل مالی نزنم و نگویم چه مشکلاتی داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d7p6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: اصلا از تساوی خوشحال نیستیم/ بازیکنان ما باید فوتبال آبادانی یاد بگیرند