تاریخ انتشار: 1400/09/07 14:40
کد خبر: 29533

مربی نفت مسجدسلیمان: به خاطر اشتباهات داوری از ما امتیاز کم شد اما از پرسپولیس نه

حمید عبداللهی می‌گوید در ۲ هفته اخیر اشتباهات داوری باعث شده تیمش امتیازات مهمی را از دست بدهد.
مربی نفت مسجدسلیمان: به خاطر اشتباهات داوری از ما امتیاز کم شد اما از پرسپولیس نه

حمیدرضا عبداللهی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به دلیل محرومیت فراز کمالوند در نشست خبری عصر روز یک‌شنبه دیدار تیمش برابر پرسپولیس حاضر شده بود، اظهار کرد: دو هفته بسیار سخت را گذراندیم. در دیدار با آلومینیوم اراک، خطایی که بیرون از محوطه بود و با نظر کمک داور، پنالتی اعلام شد و در هفته گذشته هم داور یک خطای هند را از فاصله دور تشخیص داد اما یک هند واضح را از چند متری خودش تشخیص نداد و پنالتی نگرفت تا ۳ امتیاز از دست بدهیم.

او ادامه داد: این که داور را محروم کنند، برای ما نتیجه و امتیاز نمی‌شود و نکته مثبتی برای ما ندارد. ما نفت مسجدسلیمانیم و مثل پرسپولیس ۱۰ ملی‌پوش نداریم و تمام توان ما این است که یا یک بر صفر و دو بر یک ببریم و یا یک بر یک مساوی کنیم. اگر قرار باشد این را هم از ما بگیرند، که دیگر نمی‌شود. این اشتباهات برای ما قابل جبران نیست. ممکن است پرسپولیس متضرر شده باشد از داوری اما ما امتیاز از دست دادیم و آن‌ها ندادند. ما در تیم نفت مسجدسلیمان در این دو هفته تلاش کردیم تغییراتی را از نظر روحی و روانی بدهیم و امیدوارم بازیکنان‌مان با جسارت کامل مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دهند تا تماشاگران لذت ببرند.

عبداللهی اضافه کرد: تیم ما دیرتر از بقیه تشکیل شد و این ششمین بازی تدارکاتی ما است و به برنامه سرمربی باشگاه در نیم فصل و در انتهای فصل می‌رسیم و جایگاه خوبی خواهیم داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkmax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عشوری: پرسپولیس روز سختی برابر نفت مسجدسلیمان خواهد داشت