تاریخ انتشار: 1400/09/07 22:35
کد خبر: 29507

منصوریان: نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که نمی دانم فردا هوادار در استادیوم داریم یا نه، گفت: اگر نداشته باشیم این کار قشنگی برای فدراسیون نیست.
منصوریان: نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد

علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از ظهر یک‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر استقلال در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ به تیم بزرگ استقلال خوش آمد می‌گویم. به تیمی که افتخار قهرمانی در آسیا را به عنوان نماینده ایران به یدک می‌کشد. امیدوارم برای آن‌ها میزبان خوبی باشیم. بازی برای دو تیم به ویژه ما مهم است. تیم ما روند رو به رشد را طی می‌کنید و در بازی گذشته هم در دقیقه ۹۲ می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. ان شاءالله فردا ۱۵ دقیقه آخر بازی را به یک ۹۰ دقیقه تبدیل می‌کنیم.

او بیان کرد: امیدوارم نهایت استفاده را از میزبانی‌مان ببریم. نمی‌دانم فردا هوادار داریم یا نه؛ اگر نداشته باشیم این کار قشنگی برای فدراسیون نیست. اگر می‌خواستند در آن دو هفته تست کنند باید برای تمام تیم‌ها تست می‌کردند. نمی‌شود ملاک تست حضور هوادار را فقط ورزشگاه آزادی قرار داد. دوست داشتم استادیوم پر باشد و من فکر می‌کردم هوادار داریم. اما بدون هوادار هم با تمام وجود پای شعارمان یک نفر برای همه و همه برای آبادان هستیم و می‌جنگیم تا فردا بهترین بازی و نمایش را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: سه چهار بنزین سبز هم در زمین داریم تا جریان بازی را تغییر بدهند. روی جوانان‌مان خیلی حساب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: تعریف خط حمله یعنی گل زدن و من با "شروین بزرگ" هم صحبت کردم و او را به عنوان نفرات تاپ خریدیم، در صورتی که در بیش از یک سال گدشته تعداد بازی‌هایش کم بوده است اما اعتقاد ویژه‌ای به بازی او دارم. فردا یک نقطه عطف برای او است و شروین باید تمام تلاش خود را انجام دهد که بار تیم را از این سرمنزل رد کند و ببرد.

منصوریان افزود: البته توقعی که از عباس بوعذار داشتم، برآورده نشد. او باید در تمرین و در مسابقه بسیار خوب کار کند. زمانی که من عباس بوعذار را تحویل فوتبال دادم به نظرم فردای آن روز باید لژیونر می‌شد و برای ما در سطح یک فوتبال آسیا در نفت بازی می‌کرد. به بازیکنانم گفتم که بوعذار یکی از بهترین فوتبالیست‌های خوزستان است. بازیکنی که با توپ هر کاری که می‌خواهد می‌کند. در حوزه تکنیکی او را با حسون برزگری مقایسه می‌کردم. او افت نامحسوس و عجیب و غریبی در این یکی دو سال داشته است اما به هواداران آبادانی قول می‌دهم که این بازیکن برگردد و همان بازیکن اصلی شود. ما عباس را خریدیم که وقتی به زمین می‌رود، بهترین کیفیت را داشته باشد.

وی بیان کرد: شاید معدود بازیکنانی باشند که مثل ریکانی بازی کنند و خود طالب هم می‌داند که باید تلاش دو چندان کند زیرا دو وظیفه دارد هم بازیکن تیم است و هم کاپیتان تیم. فردا سطح توقع من شاید از شروین بزرگ و طالب ریکانی بیشتر از همه باشد. عقب زمین هم به طیبی که دنیایی از تجربه است، می‌سپارم. فردا تیم متفاوتی خواهید دید، متفاوت از بازی پرسپولیس و متفاوت تر از گل گهر سیرجان. فردا روزی است که اگر بوعذار شانس بازی داشته باشد باید بهترین کیفیت را داشته باشد و شروین هم چون با ما شروع خواهد کرد، فردا روزی است که فوتبال آبادان از شروین توقع دارد که تیم را به همراه ریکانی از پل رد کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من پارسال یکی دو بار به داوری اعتراض شدید داشتم که در عین بی رحمی و نامردی من را چهار جلسه محروم کردند؛ وقتی کسی را محروم می‌کنند، 10 روز  وقت دارد اعتراض کند اما اعتراض من را لحاظ نکردند و فی نفسه من را چهار جلسه محروم کردند. بحث من بحث اشتباه داوری بود اما محروم نشد. من به این نتیجه رسیدم با اعتراض جر این که به داور آسیب روحی برسانیم چیز دیگری نیست. من با آقای اکبریان هم بردم، هم باختم و هم مساوی کردم. تمام تمرکزم را روی مسائل تاکتیکی تیمم می‌گذارم. همان طور که ما مربیان دوست داریم بهترین کیفیت را داشته باشیم، داوران هم می‌خواهند بهترین کیفیت را داشته باشند زیرا تمام نهادهای نظارتی فوتبال روی آن ها نظارت دارند. خودشان هم تمرکز دارند تا به نهایت داوری فوتبال ایران که دربی است برسند. قطعا فردا آقای اکبریان بهترین داوری خود را انجام می دهد. شاید ما ضرر کنیم، پیروز شویم یا مساوی شود اما از همین الان می گویم که اعتراضی نخواهیم داشت. داور هم مثل ما تحت فشار است. تا زمانی که انسان داوری می کند، اشتباهات سهوی در داوری وجود دارد.

وی بیان کرد: می‌گویند VAR قرار است وارد فوتبال شود اما من فکر نمی‌کنم تا یکی دو سال آینده وارد فوتبال شود زیرا بودجه برخی از باشگاه‌ها نمی‌تواند شرایط را فراهم کند. اما اگر VAR بیاید امثال ما، هوادار و نفت مسجدسلیمان سود می‌کنیم. VAR برای ما از واجبات است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9j6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان:گلی که از پرسپولیس خوردیم تاکتیکی نبود/ حق ما این بود حداقل یک مساوی از این بازی بگیریم