تاریخ انتشار: 1400/09/09 10:32
کد خبر: 29429

نوری: استقلال عالی بود، اما‌ صنعت‌نفت برای مساوی آمده بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیمه اول بسیار عالی بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت، اما بدشانسی آورد.
نوری: استقلال عالی بود، اما‌ صنعت‌نفت برای مساوی آمده بود

محمد نوری در گفت‌وگویی، درباره چهارمین تساوی متوالی تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال در نیمه اول بسیار عالی بازی کرد و موقعیت‌های گل زیادی داشت، اما بدشانسی آورد.

وی ادامه داد: چند هفته خوب نبودیم، اما بعد از چند هفته، بازی خوبی تماشا کردیم. در مجموع در نیمه دوم هم استقلال سوار به بازی بود. صنعت نفت فقط برای مساوی آمده بود، استقلال نتوانست از فرصت‌ها استفاده کند.

*نمی‌دانم چرا داور خوب برای استقلال نمی‌گذارند؟

نوری در‌مورد اعتراضات باشگاه استقلال به عملکرد اکبریان داور‌ مسابقه گفت: داورها به ضرر استقلال سوت زدند، نمی‌دانم چرا داور خوب برای استقلال نمی‌گذارند؟ در مجموع استقلال نسبت به بازی‌های قبل بسیار بهتر بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص دفاع این تیم گفت: وقتی تیمی گل می‌خورد، تمام مجموعه دفاعی مقصر هستند. در جایگیری و یارگیری اشتباهاتی داشتند؛ در این چند هفته دفاع نسبت به چند سال گذشته بهتر بود، اما در گل دیشب دفاع مقصر بود.

*هر تیمی اسیر حاشیه‌ها نشود، می‌تواند برنده دربی باشد

نوری، درباره دیدار دربی پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، تصریح کرد: همیشه دربی شرایط خاص خودش را دارد، شاید کادرفنی بگویند که یک بازی هست و برایشان مهم نیست، اما باید این را درنظر بگیریم، کادر فنی را بیمه می‌کند و بقیه فصل می‌توانند به راحتی روی نیمکت مربیگری کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر کسی تمرکز داشته باشد، مدیریت کند و اسیر حاشیه‌ها نشود، می‌تواند برنده این دیدار باشد. استقلال از نظر نفرات تیمی از پرسپولیس بهتر است و می‌تواند برنده دربی باشد.

*اتفاقات قبل از بازی پرسپولیس زیبنده فوتبال ما نیست

نوری درخصوص حواشی پیش آمده در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان و تاخیر نیم ساعته این بازی اظهار کرد: این اتفاق ۱۰۰ درصد روی تیم پرسپولیس تأثیرگذار است و می‌تواند تیم را به حاشیه بکشاند. چنین اتفاقاتی جلوه خوبی ندارد، هیچ جای دنیا چند دقیقه قبل از بازی به خاطر مشکلات مالی و تبلیغات کنار زمین تیمی را محروم نمی‌کنند و مسابقات سر ساعت خود برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. در هیچ جای دنیا رسم نیست چنین رفتاری صورت گیرد. فکر می‌کنم رسانه‌ای شدن چنین اتفاقاتی برای فوتبال ما بسیار زشت است. وزیر باید به این ماجرا ورود کند و دست اندکاران نیز دقیق باشند که این موارد در فوتبال ما تکرار نشود چون زیبنده فوتبال ایران نیست.

*استقلال به بازیساز و مهاجم گلزن نیاز دارد

نوری در خصوص بازی‌های آینده استقلال گفت: استقلال به یک بازیساز احتیاج دارد. مهدی‌پور بازی خوبی می‌کند، اما زمانی که در عمق بازی می‌کند نیاز به یک مکمل دارد و یک مهاجم گلزن نیز باید به این تیم اضافه شود. یامگا بازیکن خوبی است، چند هفته است که عقب بازی می‌کند، او باید در محوطه جریمه حریف بازی کند. اگر یک مهاجم خوب مانند تیام و قایدی که با انگیزه هم باشد، به بازیکنان اضافه شود؛ مطمئناً استقلال پتانسیل قهرمانی را خواهد داشت.

وی در پایان درباره بازیکنان خارجی استقلال و تاثیر آنها در این تیم، بیان کرد: هر دو بازیکن خوبی هستند و در زمانی که به تیم اضافه می‌شوند شرایط بهتر می‌شود آنها مهره‌های خوبی هستند. ژستد بازیکن حرفه‌ای است؛ اما توپ به او نمی‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axdxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال باید محتاط بازی کند/ نتیجه تیم‌های سرخابی فدای دربی نشود