تاریخ انتشار: 1400/09/09 14:19
فولاد و تراکتور جدالی برای بازگشت به کورس مدعیان؛
کد خبر: 29419

دوئلِ نکونام-سولدو برای اثبات شایستگی

از هفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر، در جدالی حساس، تراکتور دراهواز میزبان فولاد خواهد بود.
دوئلِ نکونام-سولدو برای اثبات شایستگی

این دیدار در شرایطی در استادیوم شهدای فولاد خوزستان برگزار خواهد شد که هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج بسیار مطلوبی را کسب کرده‌اند. جایی که فولادی‌ها در بازگشت دوباره نکونام به اهواز، با کسب دو پیروزی متوالی خود را در جمع مدعیان قرار دادند و تراکتوری‌ها هم با سولدو کروات، از دو بازی اخیر خود چهار امتیاز دشت کرده‌اند.

فولادِ نکونام در رقابت‌های لیگ برتر، پس از پیروزی یک گله برابر ذوب‌آهن در اصفهان، ۱۰ امتیازه شد و در رده هفتم جدول جای گرفت. از طرفی تراکتوری‌ها پس از متوقف کردن سپاهان و پیروزی برابر پدیده، ۷ امتیازه شدند و به جایگاه دهم جدول رده‌بندی نقل مکان کردند.

دیدار تراکتور و فولاد از حساسیت و جذابیت‌های بسیاری برخوردار خواهد بود، جایی که جدا از شرایط جدولی دو تیم و نیاز مبرم آن‌ها برای کسب ۳ امتیاز و عقب نماندن از کورس مدعیان، این جدال آزمونی دشوار برای مربیان تازه‌وارد هر دو تیم خواهد بود.

نکونام پس از پیروزی برابر هوادار و ذوب‌آهن به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی است و سولدو هم می‌خواهد روند شکست‌تاپذیری خود را در تراکتور حفظ کند، حال در نهایت باید دید این دیدار با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید.

گفتنی است؛ این دیدار از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۹ آذر برگزار خواهد شد.

محمدرضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqz5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دوئل ویژه علیمنصور و نکونام در دربی قرمزها!