تاریخ انتشار: 1400/09/12 13:33
کد خبر: 29265

شهریار مغانلو؛ خرید دو منظوره سپاهان

شاید به ثمر رسیدن نخستین گل شهریار مغانلو در سپاهان کمی بیش از حد به درازا کشید، اما او در مسابقات قبلی هم حضور مؤثری در ترکیب طلایی‌پوشان داشت.
شهریار مغانلو؛ خرید دو منظوره سپاهان

 به هر حال شهریار در بازی با نساجی هر دو گل تیمش را زد و چیزی نمانده بود هت‌تریک کند، اما علیرضا حقیقی با یک واکنش خوب مانع او شد. مغانلو در دیدارهای سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی شیراز هم روی گل‌های تیمش نقش داشت، اما اینجا خودش کار را تمام کرد تا ارزش‌هایش را نشان بدهد.
نکته مهم در مورد شهریار این است که او به نوعی خرید 2 منظوره سپاهان در لیگ بیست‌ویکم به شمار می‌آید. محرم نویدکیا با جذب این بازیکن نه‌تنها تیم خودش را تقویت کرد، بلکه دست پرسپولیس را هم داخل پوست گردو گذاشت. مغانلو با حضورش در جمع سرخپوشان از نیم‌فصل دوم لیگ بیستم، نقش چشمگیری در تحول خط حمله پرسپولیس ایجاد کرد. او بسیار دونده، جنگنده و فرصت‌طلب است و فوتبالش شکل متنوعی دارد. مغانلو هم در حفظ توپ و پرس فردی مؤثر است، هم ضربات سر اول را خوب می‌زند و هم با شوت‌ها و فرارهای ناگهانی‌اش به تیم کمک می‌کند.
مجموعه آنچه برشمردیم، هم‌اکنون جزو کاستی‌های فاز تهاجمی پرسپولیس به شمار می‌آید. این تیم البته مهاجمان خوبی مثل مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را دارد، اما آنها بیشتر داخل محوطه جریمه منتظر رسیدن توپ هستند. این وسط جای یک بازیکن پرتحرک مثل مغانلو خالی است؛ مهره‌ای که می‌توانست فاصله بین خط میانی و خط حمله قرمزها را هم پر کند. او اما حالا این نقش را در سپاهان برعهده گرفته و محرم نویدکیا بابت فراهم شدن امکان جذب این بازیکن باید خیلی خوشحال باشد. تأثیرگذارترین نوع انتقال در فوتبال، جابه‌جایی یک ستاره مؤثر بین 2 تیم مدعی است. البته که در این میان تمکن مالی سپاهان هم اثرگذار بود، چرا که به هر حال این باشگاه برخلاف پرسپولیس موفق شد رضایتنامه شهریار را از سانتاکلارا بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qddkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پای مغانلو هم به گل باز شد!