تاریخ انتشار: 1400/09/12 16:10
وریا، سیدحسین یا شاید دانشگر
کد خبر: 29257

کاپیتان استقلال در دربی 97 کیست؟

احتمال دارد محمد دانشگر برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را در دربی به دست ببندد.
کاپیتان استقلال در دربی 97 کیست؟

استقلال در شرایطی فردا مقابل پرسپولیس در دربی شماره 97 پایتخت به میدان می‌رود که کمتر کسی می‌تواند ترکیب مد نظر فرهاد مجیدی برای این مسابقه را حدس بزند.

آبی های پایتخت به واسطه مصدومانی که دارند و البته برگزاری تمرینات شان پشت در های بسته و بیرون نیامدن اخبار تیم با نظر مجیدی، تقریبا تیمی ناشناخته برای پرسپولیس محسوب می‌شوند. در این شرایط حتی کاپیتان استقلال در دربی هم مشخص نیست.

با توجه به اینکه وریا غفوری کاپیتان استقلال دچار مصدومیت شده و به احتمال فراوان به دربی نمی‌رسند بازوبند کاپیتانی باید در شروع بازی به گزینه های دیگری برسد.

کاپیتان دوم آبی ها سیدحسین حسینی است. اگرچه حسینی از نظر تجربه شرایط خوبی برای بازی کردن در دربی دارد اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست که او بازوبند را در مصاف با پرسپولیس بر دست داشته باشد. چراکه علیرضا رضایی دروازه بان جوان آبی ها در 3 مسابقه گذشته برای تیمش به میدان رفته و شرایط خوبی هم داشته و شاید مجیدی بخواهد بازهم به این دروازه بان اعتماد کند.

در چنین فضایی اگر سیدحسین درون دروازه باشد،در غیاب غفوری او بازوبند کاپیتانی را بر دست می‌بندد اما اگر بازهم فرصت بازی به رضایی جوان درون دروازه استقلال برسد، محمد دانشگر کاپیتان استقلال خواهد شد. دانشگر که در مسابقه با نساجی هم کاپیتان استقلال بود، حالا احتمال دارد در دیدار با پرسپولیس برای اولین بار بازوبند را بر دست ببندد وبه عنوان کاپیتان آبی ها به میدان برود. اتفاقی که فقط در صورت نیمکت نشینی همزمان وریا غفوری و سیدحسین حسینی رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkk6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال آماده رویارویی با پرسپولیس

کشمکش ادامه دار بر سر مکان نشست خبری دربی
مهدی: کنفرانس خبری در مکانی که ما گفته ایم برگزار می شود