تاریخ انتشار: 1400/09/13 18:54
از فجر شناخت خوبی داریم؛
کد خبر: 29184

نکونام: بازیکنانم بدانند وظیفه ای سخت برعهده دارند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به بازیکنان گوشزد کرد که بازی بسیار حساس و مهمی را روز آینده مقابل فجرشهید سپاسی شیراز پیش رو دارند.
نکونام: بازیکنانم بدانند وظیفه ای سخت برعهده دارند

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان که به نشست خبری در شیراز نرسیده، با انتشار ویدئویی که توسط روابط عمومی باشگاه در فرودگاه ضبط شده، در مورد دیدار روز آینده تیمش برابر فجرشهید سپاسی شیراز اینطور حرف هایش را آغاز کرد: اول از همه به تیم خوب فجرشهید سپاسی برای صعود به لیگ برتر تبریک می گویم. به هر حال داشتن تیم در لیگ برتر، حق استان فارس بود. کار بزرگی انجام دادند، چون صعود به لیگ برتر کار سختی است. امیدوارم در آینده موفق باشند.

او سپس در مورد جریان فنی مسابقه روز آینده حرف زد و گفت: بازی بسیار سختی داریم. نکته مهم اینکه تمام تیم‌هایی که اینجا بازی داشته‌اند، به سخت بودن بازی اشاره کرده اند. مهم تر از این بحث کیفیت زمین است که تمام تیم ها به آن معترض بوده اند. امیدوارم فردا کیفیت زمین خوب باشد و دو تیم بتوانند فوتبال بازی کنند و مشکلی برای دو تیم پیش نیاید. تیم ما باید آماده باشد تا از نظر ذهنی بازی خوبی انجام بدهد تا بتوانیم شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم.

نکونام سپس در پاسخ به اینکه چقدر از تیم فجر شناخت دارند، بیان کرد: شناخت کاملی از تیم فجرشهید سپاسی داریم. بازی‌های این تیم را مثل بقیه تیم ها دیده ایم. شناخت خوبی داریم و فردا تلاشمان را می کنیم و امیدوارم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

از سرمربی فولاد در مورد مصدومان و محرومان تیم هم پرسیده شد و او در واکنش به این سوال عنوان کردک محرومیت یک مقدار زود است ولی از روزی که آمدم مصدومیت های عدیده ای داریم. البته از روز اول پیش بینی این اتفاق را می کردم. متاسفانه مصدومان زیادی در بازی فردا داریم و امیدواریم این مصدومیت ها در ادامه راه به ما ضربه نزند.

نکونام در پایان خطاب به بازیکنانش این جملات را بر زبان آورد: امیدوارم فردا بازیکنانم بهترین عملکرد را داشته باشند. بدانند که وظیفه ای سنگین و بازی سختی را پیش رو دارند و امیدوارم با تلاش و تمرکز بالا بتوانیم برنده این مسابقه باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwwk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوئلِ نکونام-سولدو برای اثبات شایستگی
فولاد و تراکتور جدالی برای بازگشت به کورس مدعیان؛