تاریخ انتشار: 1400/09/14 01:19
کد خبر: 29150

ذوب اصفهان به مقصد مس رسید

در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر، مس رفسنجان به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
ذوب اصفهان به مقصد مس رسید

این دیدار درشرایطی برگزار می شود که رفسنجانی ها هفته، هفتم را با سه امتیاز پشت سر گذاشتند و ذوب آهن با پایان دادن به روند سینوسی خود، مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رضایت داد.

مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی اگر چه لیگ بیست و یکم را کمی دشوار آغاز کرد و در جمع قعر نشینان بود اما از هفته ی چهارم به بعد روند روبه رشدی گرفت تا جایی که توانست به رده هفتم جدول صعود کند.

شاگردان ربیعی ؛هفته گذشته مقابل هوادار به برتری یک بر صفر رسیدند و همین امر سبب شد تا مس برای رسیدن به جایگاه بالاتر انگیزه بیشتری برای بازی در مقابل ذوب آهن داشته باشد.

مس رفسنجان ، با به ثمر رساندن هفت گل در هفت بازی نشان داده خط حمله ی خوبی دارد که میتواند دفاع تیم مقابل را به دردسر بیندازد.

رفسنجانی ها به همان میزان که در خط حمله حرف برای گفتن دارند در خط دفاع دچار خطا و اشتباه هستند، چرا که با خوردن پنج گل یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ برتر در اختیار دارند.

شاگردان ربیعی با یازده امتیاز در رده هفتم جدول به سر می برند و با توجه به تقابل گل گهر و سپاهان، در صورت برد می‌توانند تا جایگاه سوم خودشان را بالا بکشند.

ذوب آهن اگرچه لیگ 21 را با شرایطی بهتر آغاز کرد و حتی موفق به شکست سپاهان مدعی شد اما یک روند سینوسی را در پیش گرفته بود که می‌توانست در ادامه راه کار را برای این تیم به اما و اگر بکشاند.

مهدی تارتار با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم این روند سینوسی را پایان داد اما ذوب آهن را در همان میانه جدول نگه داشت.

سبز پوشان اصفهانی با به ثمر رساندن 4 گل در هفت بازی نشان دادند اند خط حمله ی بدون زهر را در اختیار دارند و همین امر خیال رقبا را تا حدودی راحت می‌کند.

ذوب آهن با اینکه مهاجمان بی خطری در اختیار دارد اما فرصت طلبی بازیکنان این تیم می‌تواند سه امتیاز بازی را در دقیقه های پایانی  به حساب آنها بریزد.

گاندوها همچنان با مشکل خط دفاعی فصل گذشته رو برو هستند و با خوردن پنج گل در هفت بازی ثابت کرده اند خط دفاع آسیب پذیری دارند.

ذوبی ها هم اکنون با کسب 10 امتیاز در جایگاه 9 جدول ایستاده اند که بدون تردید با کسب سه امتیاز مقابل مس میتوانند تا رده های بالای جدول صعود کنند.

حالا باید دید تقابل رفسنجانی ها که به نوار برد برگشتند با ذوب آهن به کجا خواهد رسید.؟!

شادی بخشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ddvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زنگ تفریحی به نام ذوب آهن/ناکامی های ادامه دارد/ مس رفسنجان هم چنان موفق در امتیاز گیری