تاریخ انتشار: 1400/09/14 02:24
کد خبر: 29145

استرس، مانع کیفیت مطلوب داربی ۹۷

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید استرس بازیکنان در زمین باعث شد کیفیت داربی 97 پایتخت کاهش یابد.
استرس، مانع کیفیت مطلوب داربی ۹۷

گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تساوی صفر- صفر آبی‌پوشان مقابل پرسپولیس در داربی 97 پایتخت اظهار کرد: بازی آن‌چنان دلچسبی را شاهد نبودیم. استقلال در نیمه اول چند حرکت هجومی ارائه داد اما در ادامه افت کرد و بعد از آن پرسپولیس هم چند فرصت خلق کرد. در ادامه کار هم بازی به حفظ توپ گذشت تا تیمی گلی نخورد. این 2 تیم پیش از بازی، حاشیه‌هایی دارند که باعث می‌شود استرسی خاصی بگیرند و به خاطر همین نمی‌توانند کیفیت ایده‌آلی داشته باشند. معمولا در داربی‌ها، شما بازی خیلی خوبی مشاهده نمی‌کنید.

او ادامه داد: در نیمه دوم پرسپولیس شروع خوبی داشت اما بازهم شاهد زد و خورد در بازی بودیم. الان داور بازی در داربی چندین اخطار داد. کجای دنیا شما می‌بینید اینقدر اعتراض به داور باشد؟ ما باید فوتبال بازی کنیم و برنامه برای گلزنی داشته باشیم. این دو تیم روی برنامه‌های مخصوص خودشان کار نکردند. به نظرم دفاع استقلال روز تقریبا خوبی داشت و سید حسین حسینی هم عملکرد خوبی داشت.

حبیبی در پایان گفت: هر دو تیم استرس داشتند. استقلال نفرات جوان خوبی دارد اما هم‌چنان نمی‌توانند نتیجه لازم را به دست بیاورد. حتی شاهد چند پاس پی‌درپی خوب نبودیم اما برنامه استقلال این بود که حفظ توپ کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xooap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حبیبی:مجیدی چرا رفت و چرا برگشت؟