تاریخ انتشار: 1400/09/14 02:26
کد خبر: 29144

مطهری: مهاجم استقلال تمارض کرد

مربی تیم پرسپولیس می‌گوید که این تیم در شهرآورد برتری محسوسی نسبت به حریف داشت.
مطهری: مهاجم استقلال تمارض کرد

 حمید مطهری درباره تساوی بدون گل در دربی 97 پایتخت اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم. به ویژه در نیمه دوم به لحاظ بازی مالکانه، برتری و شرایط خوبی داشتیم که محسوس بود. از این برتری، موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم که متاسفانه نشد از آن‌ها بهره لازم را ببریم.

او در موردروند هجومی قرمزها گفت: در این بازی توانستیم از کانال‌های کناری، به خوبی استفاده کنیم. برنامه ما نیز همین بود و از این جهت به خواسته خود رسیدیم ولی در سرعت دادن به حملات و حرکت توپ در یک سوم حمله، می‌توانستیم کمی بهتر باشیم و هنوز جای کار داریم. ان‌شاءالله در بازی بعد این مساله بهتر اجرا خواهد شد. در کل مستحق پیروزی بودیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

مربی تیم پرسپولیس درباره صحنه مورد اعتراض و ادعای استقلال در محوطه جریمه خاطرنشان کرد: یک اشتباه بصری اتفاق افتاده است و در نگاه اول چیز دیگری به نظر می‌رسد ولی آن صحنه به هیچ‌وجه پنالتی نبود. نظر کارشناسان داوری را در این باره دیدم. از آنها درخواست می‌کنم این صحنه را یک بار دیگر ببینند و بعد نظر خود را اعلام کنند.

مطهری با اشاره به اینکه مهاجم استقلال تمارض کرده اظهار داشت: در آن صحنه دایو مهاجم استقلال قبل از این که فرشاد فرجی به او برسد شروع شده بود چون نمی‌توانست به توپ برسد. دیدم که چند کارشناس داوری هم گفتند این صحنه پنالتی نبوده؛ مهاجم استقلال قبل از رسیدن فرجی دایو زده بود و خودش را به زمین انداخت بنابراین خطایی در محوطه جریمه ما رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzz9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی تمام شد، روی بازی‌های بعد تمرکز می‌کنیم/ دو اخطار از سه اخطار من اشتباهی است