تاریخ انتشار: 1400/09/14 12:41
کد خبر: 29130

اختصاصی/ نساجی قائمشهر - پدیده مشهد/ امیدواریم برای تساوی بازی نکنند!

یکی دیگر از بازی های حساس انتهای‌ جدولی دیدار نساجی قائمشهر با پدیده مشهد است که هر دو تیم نیاز مبرمی به سه امتیاز آن دارند. پدیده برای فرار از قعر جدول و نساجی نیز برای فاصله گرفتن از خطر سقوط تلاش‌ خواهند کرد.
اختصاصی/ نساجی قائمشهر  - پدیده مشهد/ امیدواریم برای تساوی بازی نکنند!

فاصله امتیازات در انتهای جدول آنقدر نزدیک به هم است که هر تیمی با یک پیروزی می تواند، کلی صعود داشته باشد. در حال حاضر نساجی تیم شش امتیازی لیگ است که اگر بتواند پیروز میدان شود و سایر رقبا امتیازی نگیرند، صعود دو پله ای خواهد داشت.

شاگردان ساکت الهامی چند هفته ای است که نتایج لازم را نگرفته اند که باید در بازی خانگی امتیاز بگیرند تا زیاد به قعر جدول نزدیک نشوند.

در سوی مقابل پدیده تیم دو امتیازی لیگ است که اگر موفق شود، نساجی را شکست دهد، هم امتیاز هوادار می شود. هواداری که مقابل مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رسید تا برای بازی سخت هفته آینده با پرسپولیس آماده شود. اگر شاگردان اکبر میثاقیان در دیدار با نساجی امتیاز نگیرند، کم کم برای سقوط کردن آماده می شوند. فاصله گرفتن از تیم های رقیب کار هر تیمی را سخت تر می کند، بخصوص برای تیمی مثل پدیده که مشکلات خاص خودش را دارد و درگیر حواشی است.

با این حال جدال دو مربی که هر دو پر جنب و جوش هستند، نوید یک بازی نزدیک را می دهد. بازی که شاید هر دو مربی ابتدا به فکر نباختن باشند و بعد پیروز شدن چون بازی های روز گذشته و همچنین هفته قبل نشان‌ داد، مربیان تساوی را بیشتر از هر نتیجه ای دوست دارند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beej8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری یک نیمه‌ای نساجی مقابل فولاد