تاریخ انتشار: 1400/09/17 14:26
کد خبر: 28968

رشید، بزرگ‌ترین انتقال نیم‌فصل / مقصد بعدی گلر آبی‌ها کجاست؟

حالا دیگر همه فهمیده‌اند موقعیت رشید مظاهری در استقلال تا چه حد خراب است. این دروازه‌بان که ادامه حضورش در جمع آبی‌پوشان بسیار اسرارآمیز و عجیب بود، پیش از داربی تهران برای چندمین‌بار از فهرست نفرات استقلال خط خورد.
رشید، بزرگ‌ترین انتقال نیم‌فصل / مقصد بعدی گلر آبی‌ها کجاست؟

این اتفاق تکراری در حالی رخ داد که این‌بار باشگاه استقلال بهانه مصدومیت را برای غیبت دروازه‌بان گران‌قیمتش تراشید، با این حال خود رشید مدعی شد سالم است و حتی قصد حضور در تمرینات را داشت که فرهاد مجیدی اجازه این کار را به او نداد.

در مجموع اینطور به‌نظر می‌رسد که مظاهری جایی در برنامه‌های کادرفنی ندارد و به‌زودی باید خودش را آماده جدایی از استقلال کند. او که تا چند سال پیش پای ثابت دعوت به اردوهای تیم ملی بود، حالا فرسنگ‌ها با شرایط مطلوب و ایده‌آلش فاصله دارد. مظاهری البته در تابستان هم دنبال جدایی از استقلال بود، اما شاید هیچ پیشنهاد بزرگ و خوبی برای او نیامد. چیدمان تیم‌های لیگ برتری طوری بود که همه مدعیان گلر داشتند. با این حال او هر کجا برود از ادامه این شرایط در استقلال بهتر است. از سوی دیگر باشگاه هم از قطع هزینه برای دروازه‌بان سکونشین خودش استقبال خواهد کرد. بنابراین از همین حالا روشن است که مظاهری می‌تواند یکی از جابه‌جایی‌های خبرساز پنجره زمستانی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzzj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مظاهری دوباره از لیست استقلال خط خورد