تاریخ انتشار: 1400/09/17 15:15
کد خبر: 28965

حسینی: داور مسابقه فردا تحت تأثیر حواشی اخیر قرار نمی‌گیرد/ تیم جوان ما از بازی‌های سخت فرصت درست می‌کند

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان از حریف فردای تیمش به عنوان یکی از برندهای فوتبال ایران یاد کرد.
 حسینی: داور مسابقه فردا تحت تأثیر حواشی اخیر قرار نمی‌گیرد/ تیم جوان ما از بازی‌های سخت فرصت درست می‌کند

مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان برابر استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فکر می‌کنم به مرحله‌ای از بازی‌ها رسیدیم که سخت‌ترین بازی‌ها برای ما می‌تواند باشد. سه بازی پیاپی با تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس که فشار خوبی می‌تواند به ما وارد کند. امیدوارم در این سه بازی سخت و مهم بازیکنان ما بتوانند خوب خودشان را نشان بدهند و از پس این بازی‌های سخت بر بیاییم. فردا هم با یک تیمی بازی داریم که همیشه مدعی بوده است، نفرات خوبی دارد و یکی از برندهای فوتبال ایران است. امیدوارم بازی خوبی باشد و تماشاگران از این بازی لذت ببرند.

وی درباره بحث‌های مربوط به داوران و اینکه استقلالی‌ها هم به داوری‌ها اعتراض داشتند، گفت: من هم می‌بینم که در این یکی دو هفته درباره داوری صحبت و فشار زیادی به داوران وارد شده است. به نظرم کمیته داوران با انتخاب یک داور خوب این شائبه را گرفته است. من وقتی اسامی داوران را دیدم، متوجه شدم یک داور خوب و قوی برای بازی ما انتخاب شده است. امیدوارم فردا سوت‌های خوبی زده شود که هیچ تیمی ضرر نکند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که این بحث‌ها کار او و تیمش را سخت نمی‌کند، تصریح کرد: کار را که برای ما سخت نمی‌کند، چون ما تمرکزمان روی کار خودمان است. من انتظارم این است که فشاری که وارد شده روی داور تأثیرگذار نباشد و تیمی اگر می‌خواهد برنده باشد با زور بازو و قدرت فنی خودش برنده شود و به دنبال امتیاز گرفتن از داور نباشد. داوری که انتخاب شده یک داوری است که تحت تأثیر حواشی قرار نمی‌گیرد و امیدوارم فردا هر تیمی که بهتر بود روی اتفاقات فوتبالی نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «استقلال پس از پنج تساوی پیاپی به مصاف پیکان می‌آید، آیا شاگردان شما می‌توانند پیروز بازی فردا باشند؟»، خاطر نشان کرد: من درباره استقلال نمی‌توانم صحبت کنم. این تیم یک مربی خوب دارد و درباره تیمش صحبت می‌کند. ما تیمی جوانی داریم که سعی می‌کند از بازی‌های سخت یک فرصت درست کند و امیدوارم فردا یک بازی خوب و قدرتمند انجام دهند و اتفاقات فوتبالی فردا برای ما رقم بخورد. در آبادان ما زمین و زمان را در دست داشتیم، ولی سه امتیاز را نگرفتیم. امیدوارم فردا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا خاطرنشان کرد: خوشبختانه فردا ما تمام بازیکنان‌مان را در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان همچنین در مورد اینکه نداشتن یک ورزشگاه مناسب و نبود یک زمین خوب چقدر می‌تواند در نتایج پیکان تأثیر بگذارد، گفت: صد درصد تأثیرگذار است. به نظر من داشتن یک زمین اختصاصی مناسب برای هر تیمی واجب است و این بحث فقط پیکان نیست. تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت می‌کنند مسئولان باید یک تدابیری برای آنها بیندیشند که هر تیم یک زمین اختصاصی داشته باشند و این موضوع بی‌تأثیر در نتیجه‌گیری و کیفیت کار بچه‌های ما نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qddx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: نباید به خاطر داربی به داوران باتجربه استراحت دهند