تاریخ انتشار: 1400/09/17 16:22
کد خبر: 28961

رادو: شکایتم از پرسپولیس را کنسل کردم

بوژیدار رادوشویچ در گفتگوی کوتاه درباره خروج از ایران اظهار نظر کرد.
 رادو: شکایتم از پرسپولیس را کنسل کردم

خروج بوژیدار رادوشویچ از ایران، هواداران پرسپولیس را شگفت زده کرد اما خود رادو با آرامش و رضایت از این تصمیم صحبت می‌کند و می‌گوید که حاصل یک روند بی احترامی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس به او بوده است.

ساعتی پیش از اینکه رادو ایران را ترک کرد، در حالی که به نظر مصمم بود که چنین اقدامی را انجام دهد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این موضوع اظهار داشت: حتی همین ۵۰ هزار یورو هم با تاخیر یک روزه به من پرداخت شد. همچنین یک توافقنامه به من پیشنهاد دادند که قبول کنم ایران را ترک نخواهم کرد چرا که از این موضوع نگران هستند. مشکل آنها این است که نمی‌خواهند به قدری به من پول بدهند که به صورت قانونی نتوانم قراردادم را فسخ کنم.

او در این باره افزود: از من خواستند تا پاسپورتم را به باشگاه بدهم که درخواست عجیبی بود. آنها به من احترام نگذاشتند. وقتی در تابستان [سمیعی] به من بدقولی کرد، من گفتم "ولش کن، مهم نیست" اما حالا به خاطر این بدقولی ها آماده ام تا ...

بوژیدار پس از ترک ایران ترجیح داد که درباره علت خروج به همان صحبت‌ها پیرامون احترام بسنده کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از پرسپولیس شکایت خواهد کرد گفت: یک ساعت پیش میخواستم این کار را انجام دهم اما کنسل کردم.

رادو در پایان گفت: مدیران باشگاه مغز من را خسته کردند و عصبی ام کردند. من همیشه برای پرسپولیس با تمام توان بازی کردم و همیشه هواداران را دوست داشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqqxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فوری: رادوشوویچ ایران را ترک کرد