تاریخ انتشار: 1400/09/17 22:09
کد خبر: 28931

اختصاصی/ سپاهان - نفت آبادان/ تیم زخم خورده‌ محرم مقابل تیم سخت بباز منصوریان

هفته نهم لیگ برتر از پنجشنبه هفته جاری استارت می خورد که در یکی از حساس ترین مسابقات، سپاهان میزبان نفت آبادان خواهد بود. سپاهان زخم خورده که هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل‌ گل گهر متحمل شد و برای جبران‌ باخت به مصاف نفت می رود.
اختصاصی/ سپاهان - نفت آبادان/ تیم زخم خورده‌ محرم مقابل تیم سخت بباز منصوریان

شاگردان محرم نویدکیا در بازی هفته گذشته مقابل گل گهر شکست سختی را پذیرا شدند که البته این شکست بحث برانگیز بود و باشگاه سپاهان هم از داوری پر اشتباه انتقاد کرد، ولی پذیرفتن چهار گل توجیهی ندارد که خود نویدکیا نیز بعد از مسابقه به همین نکته اشاره کرد. با این حال سپاهان برای پس گرفت صدر جدول و فاصله نگرفتن از رقبا راهی جز پیروزی ندارد و باید در خانه‌ به دنبال جبران شکست سنگین هفته قبل برود.

گرچه سپاهان تیم پرمهره ای است و خیلی ها این تیم را یکی از شانس های قهرمانی می دانند، ولی این تیم نیز هنوز در حد قهرمانی ظاهر نشده و ضعف های زیادی دارد. ضعف هایی که خود نویدکیا بارها به آن اشاره کرده ولی هنوز نتوانسته علاجی برایش پیدا کند.

تیم نویدکیا مثل فصل گذشته فراز و نشیب زیادی داشته که اگر می خواهد جزوه مدعیان باشد، باید کمتر از این اشتباهات مرتکب شود.

اما در سوی مقابل، نفت آبادان برای بقا تلاش‌ می کند که هنوز شاگردان منصوریان نتوانسته اند تیمی باشند تا هواداران شان راضی شوند. البته‌ از بدشانسی نفتی ها، قرعه لیگ برای آنها خیلی مناسب نبوده و با تیم های مدعی روبرو شده اند. تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و آلومینیوم تیم هایی بودند که قطعا بازی کردن با آنها سختی خاص خودش را دارد. با این حال، نوع بازی نفت‌ اول برای نباختن‌ است که همین امر باعث می شود تیم ها با مشکل روبرو شوند. حال اینکه تیم نویدکیا بتواند با شکست نفت، خیلی زود شکست هفته‌ قبلی را به فراموشی بسپارد، باید منتظر ماند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d996d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب سپاهان برابر نفت آبادان