تاریخ انتشار: 1400/09/18 21:59
کد خبر: 28872

کمالوند: تا نیم فصل به جایگاه مطمئن می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قطعا در پایان نیم فصل به جایگاه مطمئنی در جدول می‌رسیم.
کمالوند: تا نیم فصل به جایگاه مطمئن می‌رسیم

 فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهارکرد: امیدوارم فردا بازی خوب و جذابی را از دو تیم شاهد باشیم. در یکی دو بازی گذشته با وجود این‌که شایستگی پیروزی را داشتیم، به دلایل مختلف به برد نرسیدیم اما فکر می‌کنم در بازی فردا بتوانیم از تمام توان‌مان استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی بیان کرد: از هشت بازی گذشته، شش بازی را خارج از خانه بازی کرده‌ایم و این رکورد عجیبی است اما ان‌انشاءالله فردا بازی خوبی می‌شود. از ذوب آهن شناخت خوبی داریم و تارتار در نفت هم زحمت زیادی کشیده و هم نتایج خوبی کسب کرده است. تیم ذوب آهن نیز بسیار خوب، جوان و منسجم است و آن‌ها هم مثل تیم ما اسیر یکسری اشتباهات شدند. با توجه به داور خوب و با تجربه‌ای مثل اشکان خورشیدی، امیدوارم قضاوت بازی به صورتی باشد که حق به حق دار برسد. اگر قضاوت‌ها عادلانه باشد، حق به حق دار می‌رسد. امیدوارم فردا هر تیمی که مستحق برد است، به پیروزی برسد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مطابق هفته‌های گذشته که هر بازی سه چهار بازیکن‌مان را نداشتیم، فردا هم دو بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت نداریم اما خدا را شکر جایگزین‌های خوبی داریم.

وی بیان کرد: قطعا در پایان نیم فصل به جایگاه مطمئنی در جدول می‌رسیم و این قول را به هواداران می‌دهم. مشکلات زیادی برای تشکیل تیم داشتیم و با دردسرهای زیادی تیم را درست کردیم و کمبود زمان داشتیم اما تا نیم فصل به شرایط مدنظر خودمان و هواداران خواهیم رسید.

کمالوند عنوان کرد: از مسوولان شهر مسجدسلیمان و آقای ورناصری نماینده شهرستان در مجلس، فرماندار شهر و هیات مدیره باشگاه از جمله آقایان شجاعی و مولایی که تلاش داشته‌اند، قدردانی می‌کنم. ضمن این که از افشین حیدری مدیرکل ورزش خوزستان تشکر ویژه دارم. شجاعی یک کار خیلی خوب انجام داد که این کار جایش در باشگاه نفت خالی بود. نفت در سال‌های گذشته نتوانسته بود در رده جوانان و امید تیم داری کند و این به جوانان شهر لطمه زده بود اما با تشکیل این تیم‌ها، بچه‌های مسجدسلیمان می‌توانند پرورش پیدا کنند و به قرار گرفتن در ترکیب نفت در آینده امیدوار باشند. 

وی افزود: فوتبالیست هم مثل دانش آموز است که باید پله‌های ترقی را باید یکی پس از دیگری طی کند. باشگاه فاقد تیم‌های پایه بود و این باعث می‌شد که بچه‌های مسجدسلیمان سوخت شوند که با همت هیات مدیره و در راس آن آقای شجاعی مدیرعامل باشگاه این مساله حل شد و این نویدی برای بچه‌های خوب و مستعد مسجدسلیمان است و حتما نظارت خواهم داشت. کار روی روال بیفتد، تا نیم فصل فکر می‌کنم هم وضعیت تیم بزرگسالان درست می‌شود و هم می‌توانیم بر تیم‌های پایه نظارت لازم را داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rr5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نویدکیا در تلاش برای صدرنشینی/کمالوند دنبال بهره‌گیری از امتیاز میزبانی
نفت مسجدسلیمان- سپاهان اصفهان؛